Daniels bamse stjålet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2013

Gittemor09

Gittemor09 skriver:

yepp.... det er faktisk ligesom en online butik...

man indbetaler pengene, får en kvittering, og de sender varen

hov, mener man skal oprette en bruger (er gratis), men den kan man jo altid slette efterfølgende igen hvis man ikke vil bruge det mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

Bella89

B&J skriver:

jep. vi er ved at finde ud af hvordan den kommer hjem til mig når jeg ikke er så god til at den engelsk pjat  hihihihihi

det er sådan en på billede 2 hun har og den købte vi i legoland.
- men nok meget nemmer at bestille den hjem

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Gittemor09 skriver:

yepp.... det er faktisk ligesom en online butik...

man indbetaler pengene, får en kvittering, og de sender varen

jamen det er jo vidunderligt så...

Anmeld

31. marts 2013

Kløver

B&J skriver:

jep. vi er ved at finde ud af hvordan den kommer hjem til mig når jeg ikke er så god til at den engelsk pjat  hihihihihi

Skal jeg bestille en hjem til dig, og sende til dig, så kunne jeg "komme til" at bestille en til min søn også til jul eller fødselsdag

Anmeld

31. marts 2013

Gittemor09

B&J skriver:

jamen det er jo vidunderligt så...

ja, det er så de handler ind fra udenlandske forretninger, nemlig fordi mange er nervøse over og handle udenlandsk pga. betingelserne

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Gittemor09 skriver:

ja, det er så de handler ind fra udenlandske forretninger, nemlig fordi mange er nervøse over og handle udenlandsk pga. betingelserne

ja men syntes nu det er meget forvirende.. men håber min kæreste kan finde ud af det iaften

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Maja84 skriver:

Skal jeg bestille en hjem til dig, og sende til dig, så kunne jeg "komme til" at bestille en til min søn også til jul eller fødselsdag

der er en mere der har spurgt jeg vil vildt gerne, men jeg skal lige som om vi kan selv, for jeg syntes at over 200kr næsten for den bamse bliver lige lovlig meget for den første fordi den var rest salg gav vi 35kr for hihihihihi

Anmeld

31. marts 2013

Gittemor09

B&J skriver:

ja men syntes nu det er meget forvirende.. men håber min kæreste kan finde ud af det iaften

synes du??? har nu ikke rigtig kigget på det... men ville da bare mene det var navn, adresse og e-mail de skal bruge for og lave en bruger... men nok meget godt lige og få hjælp hvis du er lidt usikker

Anmeld

31. marts 2013

KittyCatta

B&J skriver:

der er en mere der har spurgt jeg vil vildt gerne, men jeg skal lige som om vi kan selv, for jeg syntes at over 200kr næsten for den bamse bliver lige lovlig meget for den første fordi den var rest salg gav vi 35kr for hihihihihi

Bamsen fra LuvDog koster kun 145 kr. Det er selvfølgelig lidt dyrere end det I gav for den første.

Anmeld

31. marts 2013

B&J

Gittemor09 skriver:

synes du??? har nu ikke rigtig kigget på det... men ville da bare mene det var navn, adresse og e-mail de skal bruge for og lave en bruger... men nok meget godt lige og få hjælp hvis du er lidt usikker

jamen jeg har lavet en bruger det var nemt... men så skal man bestille den og der er 3 muligheder ang med deres post det forstår jeg ikke så er der noget der hedder paypal og det skulle gøre det mere sikkert pyhh håber min kæreste kan finde ud af det iaften når daniel er kommet iseng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.