Hjælp til tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2013

Carina:-)

Zebraerne.

Har koen godt nok i heldragt ,og den er lidt for meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Kløver

tarkoflen skriver:

Det er da også vildt svært! Men er sikker på de kommer til at se skønne ud ligemeget hvad du putter dem i

Tak

Anmeld

23. marts 2013

Kløver

Carina:-) skriver:

Zebraerne.

Har koen godt nok i heldragt ,og den er lidt for meget 

Tak for svar

Anmeld

23. marts 2013

Kløver

Tak for svar alle, tror enten det bliver elefanter eller grønne bluser fra ej sikke lej. Uanset skal jeg nok poste op, når jeg har fundet det rigtige og når billederne er taget, ( vi har tid til fotograf midt i næste måned)
Overvejer også at tage nogle selv inden og få forstørret rigtig stort op

Anmeld

24. marts 2013

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Det helt ok, sendte bare runde SMS er åbenbart meget i tvivl denne gang, måske forsider skal matche, ret svært med den meget opdelte mode

Hehe
Hvad med noget neutralte-ikke-så-farvet-tøj? Dine unger er jo lækre uanset tøjet, så hvad med fokus på dem?

Anmeld

24. marts 2013

Kløver

-Sigrid- skriver:

Hehe
Hvad med noget neutralte-ikke-så-farvet-tøj? Dine unger er jo lækre uanset tøjet, så hvad med fokus på dem?

Ja har selv overvejet det, så se evt de grønne bluser i link til tarkoflen, der de skal være, er i nogle rammer med farve så for at få fokus på billedet og ikke rammerne

Anmeld

24. marts 2013

Pigent

Maja84 skriver:

Skal have ungerne til fotografen og vil gerne have deres tøj matcher, har intet kunne finde i h&m eller Føtex så nu kigger jeg småfolk i anledningen, synes de har noget sødt og farvestrålende tøj

Nogle som har gode ideer til hvad der kunne se godt ud sammen uden at tage fokus helt fra ungerne, min datter er rødhåret og 11 mdr og min søn 2 år og mellemblond

Har haft disse 3 "sæt" i overvejelse

Også overvejet ens sæt men lidt svært når de ikke har samme køn, men evt den med giraffen

Overvejer også enkelbilleder i matchende sæt og et fælles i ens (evt giraf) da vi overvejer et stort af dem hver og et fællesbillede som evt skal hænge sammen

ps: i behøver ikke stemme andet, hvis i ikke synes om småfolk, eller synes det skal være noget andet end det, den er ment til forslag, til et andet forslt til matchende sæt, eller fællesbluse til begge køn

Jeg synes dem med elefanterne er søde Småfolk laver noget fedt tøj De andre trøje du har lagt billeder ind af er også søde. 

Jeg har lige et lille forslag og håber det er okay jeg kommer med det. Man kunne også giv dem begge en regnbue stribet bluse på fra Molo?

Anmeld

24. marts 2013

Nessie

Maja84 skriver:

Tak for svar alle, tror enten det bliver elefanter eller grønne bluser fra ej sikke lej. Uanset skal jeg nok poste op, når jeg har fundet det rigtige og når billederne er taget, ( vi har tid til fotograf midt i næste måned)
Overvejer også at tage nogle selv inden og få forstørret rigtig stort op

Hvis du har bluserne i forvejen, så prøv at tage et billede af ungerne i dem, og så hvordan det bliver at se på.

Mønstre og farver kan give et lidt rodet billede, og det vil jo være ærgerligt at betale for et billede som man måske ikke bliver helt tilfreds med alligevel.

Glæder mig til at se hvad det ender med

Anmeld

24. marts 2013

Kløver

Nessie skriver:

Hvis du har bluserne i forvejen, så prøv at tage et billede af ungerne i dem, og så hvordan det bliver at se på.

Mønstre og farver kan give et lidt rodet billede, og det vil jo være ærgerligt at betale for et billede som man måske ikke bliver helt tilfreds med alligevel.

Glæder mig til at se hvad det ender med

Har jeg ikke, men ellers god ide

Anmeld

24. marts 2013

Kløver

Barnepigen skriver:

Jeg synes dem med elefanterne er søde Småfolk laver noget fedt tøj De andre trøje du har lagt billeder ind af er også søde. 

Jeg har lige et lille forslag og håber det er okay jeg kommer med det. Man kunne også giv dem begge en regnbue stribet bluse på fra Molo?

Det var da et super godt forslag, har før taget billede i dem hvor de begge havde regnbue dragten på altså i heldragt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.