Hjælp til tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket sæt matchende bluser

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.883 visninger
54 svar
11 synes godt om
22. marts 2013

Kløver

Skal have ungerne til fotografen og vil gerne have deres tøj matcher, har intet kunne finde i h&m eller Føtex så nu kigger jeg småfolk i anledningen, synes de har noget sødt og farvestrålende tøj

Nogle som har gode ideer til hvad der kunne se godt ud sammen uden at tage fokus helt fra ungerne, min datter er rødhåret og 11 mdr og min søn 2 år og mellemblond

Har haft disse 3 "sæt" i overvejelse

Også overvejet ens sæt men lidt svært når de ikke har samme køn, men evt den med giraffen

Overvejer også enkelbilleder i matchende sæt og et fælles i ens (evt giraf) da vi overvejer et stort af dem hver og et fællesbillede som evt skal hænge sammen

ps: i behøver ikke stemme andet, hvis i ikke synes om småfolk, eller synes det skal være noget andet end det, den er ment til forslag, til et andet forslt til matchende sæt, eller fællesbluse til begge køn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Kløver

Så kom der billeder på
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2013

Lucky05

Jeg syntes elefant bluserne er helt vildt Søde. både figurerne, men også farverne.  

Anmeld

22. marts 2013

Kløver

Jeg syntes elefant bluserne er helt vildt Søde. både figurerne, men også farverne.  

ja, synes virkelig det er svært at vælge, elefanterne er SÅ søde. Køerne er jeg vild med, fordi køer har en speciel bestydning i form af en veninde, og Zebraerne har en speciel betydning pga min mor, og Syned alle designs er rigtig flotte og farverige

tak fordi du delte

Anmeld

22. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes elefant bluserene er vildt søde! 

Og husk at små striber på billeder, ka gi et lidt forvirret/ mærkeligt indtryk! Vh stine

Anmeld

22. marts 2013

Kløver

Syntes elefant bluserene er vildt søde! 

Og husk at små striber på billeder, ka gi et lidt forvirret/ mærkeligt indtryk! Vh stine

Tak det havde jeg slet ikke tænkt på, jeg havde mere mine bekymringer om der kom for mange farveindtryk ved at bruge køerne, men ja kan måske være det eliminerer zebraerne

Anmeld

22. marts 2013

helle85

Maja84 skriver:

Skal have ungerne til fotografen og vil gerne have deres tøj matcher, har intet kunne finde i h&m eller Føtex så nu kigger jeg småfolk i anledningen, synes de har noget sødt og farvestrålende tøj

Nogle som har gode ideer til hvad der kunne se godt ud sammen uden at tage fokus helt fra ungerne, min datter er rødhåret og 11 mdr og min søn 2 år og mellemblond

Har haft disse 3 "sæt" i overvejelse

Også overvejet ens sæt men lidt svært når de ikke har samme køn, men evt den med giraffen

Overvejer også enkelbilleder i matchende sæt og et fælles i ens (evt giraf) da vi overvejer et stort af dem hver og et fællesbillede som evt skal hænge sammen

ps: i behøver ikke stemme andet, hvis i ikke synes om småfolk, eller synes det skal være noget andet end det, den er ment til forslag, til et andet forslt til matchende sæt, eller fællesbluse til begge køn

jeg har stem elefanterne tror helt bestem at den vil passe til din datter uden at have set hende hvis hun er rød håret

me har de ku den til dreng i grøn? for ellers ville jeg nok have taget den i blå

Anmeld

22. marts 2013

Kløver

helle85 skriver:

jeg har stem elefanterne tror helt bestem at den vil passe til din datter uden at have set hende hvis hun er rød håret

me har de ku den til dreng i grøn? for ellers ville jeg nok have taget den i blå

Synes kun jeg så den i grøn men vil da prøve at kigge

Anmeld

22. marts 2013

B&J

jeg er til køerne de er super søde

Anmeld

22. marts 2013

tarkoflen

Jeg synes zebra blæserne er søde og lidt mere rolige end de andre, så dem er jeg mest til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.