Hjælp til tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

helle85

Synes kun jeg så den i grøn men vil da prøve at kigge

okay men den grønne er også meget sød hvis den kun er i den farve

skal i kun have farvet billeder?? eller også sort hvid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Kløver

helle85 skriver:

okay men den grønne er også meget sød hvis den kun er i den farve

skal i kun have farvet billeder?? eller også sort hvid 

Så langt har vi ikke tænkt endnu, men i første omgang ihvertfald farve, vi er ikke så meget til sort/hvid, får vi andet end farve er det ofte den der scepia/brune enten i ren eller med let farve

Lægger lige opdaterede billederne ind nu, af ungerne, kan måske hjælpe

Anmeld

22. marts 2013

Kløver

B&J skriver:

jeg er til køerne de er super søde

Lægger lige opdaterede billederne ind nu, af ungerne, hvis det har nogen betydning for valget

Anmeld

22. marts 2013

Kløver

tarkoflen skriver:

Jeg synes zebra blæserne er søde og lidt mere rolige end de andre, så dem er jeg mest til

Lægger lige opdaterede billederne ind nu, af ungerne, hvis det har nogen betydning for valget

Anmeld

22. marts 2013

Kløver

lige opdaterede billeder, Daniel 2 år, og Dina 11 mdr
Næste gang bliver Dina 1 år, og derfor sidste babystar foto, og sidste fotografbesøg i laaaan tid, så derfor vil jeg gerne lave fællesbilleder som markering af sidste gang
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. marts 2013

B&J

Maja84 skriver:

lige opdaterede billeder, Daniel 2 år, og Dina 11 mdr
Næste gang bliver Dina 1 år, og derfor sidste babystar foto, og sidste fotografbesøg i laaaan tid, så derfor vil jeg gerne lave fællesbilleder som markering af sidste gang

jeg syntes stadig kør de er super søde. og sikke en vidunderlig dejlig dreng og pige du har dig og din dreng har jo  jordens flotteste navn

Anmeld

22. marts 2013

tarkoflen

Maja84 skriver:

Det har det, for din datter skal da ikke i lyserød

Men ved ikke lige hvilket sæt jeg ville vælge, måske det første... Ellers noget grønt til dem begge!

Hvis du er til ej sikke lej og bor i nærheden af Aarhus så har de lagersalg den 6.-8. april, måske du kunne finde noget fedt der, hvis du ikke kan finde lige det, du synes... Det er jo også lidt retro og fedt

Anmeld

22. marts 2013

Kløver

jeg syntes stadig kør de er super søde. og sikke en vidunderlig dejlig dreng og pige du har dig og din dreng har jo  jordens flotteste navn

Ja synes også det er svært, er så delt
Tusind tak, og ja Daniel er bare sådan et godt navn  Så har begge vores sønner fantastisk navn

Anmeld

22. marts 2013

Kløver

tarkoflen skriver:

Det har det, for din datter skal da ikke i lyserød

Men ved ikke lige hvilket sæt jeg ville vælge, måske det første... Ellers noget grønt til dem begge!

Hvis du er til ej sikke lej og bor i nærheden af Aarhus så har de lagersalg den 6.-8. april, måske du kunne finde noget fedt der, hvis du ikke kan finde lige det, du synes... Det er jo også lidt retro og fedt

Åh ja kunne jeg da se, grønt er også super godt til hende. Er det hårfarven som gør det ? Det er jo meget rødt

Vil prøve at kigge ej sikke lej, kan desværre ikke lagersalgda jeg skal holde Mødregruppe, men er det ikke også ret vildt til de store lagersalgda, folk som skubber og mange mennesker osv ?

Anmeld

22. marts 2013

B&J

Maja84 skriver:

Ja synes også det er svært, er så delt
Tusind tak, og ja Daniel er bare sådan et godt navn  Så har begge vores sønner fantastisk navn

jaa det har de nemlig men glæder mig til at se hvad du beslutter dig for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.