Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Skal have ungerne til fotografen og vil gerne have deres tøj matcher, har intet kunne finde i h&m eller Føtex så nu kigger jeg småfolk i anledningen, synes de har noget sødt og farvestrålende tøj Nogle som har gode ideer til hvad der kunne se godt ud sammen uden at tage fokus helt fra ungerne, min datter er rødhåret og 11 mdr og min søn 2 år og mellemblond Har haft disse 3 "sæt" i overvejelse Også overvejet ens sæt men lidt svært når de ikke har samme køn, men evt den med giraffenOvervejer også enkelbilleder i matchende sæt og et fælles i ens (evt giraf) da vi overvejer et stort af dem hver og et fællesbillede som evt skal hænge sammen ps: i behøver ikke stemme andet, hvis i ikke synes om småfolk, eller synes det skal være noget andet end det, den er ment til forslag, til et andet forslt til matchende sæt, eller fællesbluse til begge køn
Skal have ungerne til fotografen og vil gerne have deres tøj matcher, har intet kunne finde i h&m eller Føtex så nu kigger jeg småfolk i anledningen, synes de har noget sødt og farvestrålende tøj Nogle som har gode ideer til hvad der kunne se godt ud sammen uden at tage fokus helt fra ungerne, min datter er rødhåret og 11 mdr og min søn 2 år og mellemblond Har haft disse 3 "sæt" i overvejelse Også overvejet ens sæt men lidt svært når de ikke har samme køn, men evt den med giraffenOvervejer også enkelbilleder i matchende sæt og et fælles i ens (evt giraf) da vi overvejer et stort af dem hver og et fællesbillede som evt skal hænge sammen
ps: i behøver ikke stemme andet, hvis i ikke synes om småfolk, eller synes det skal være noget andet end det, den er ment til forslag, til et andet forslt til matchende sæt, eller fællesbluse til begge køn
Helt sikkert elefanterne
Jeg er da nød til at snuppe ide'en
Jeg synes elefanterne da de er mere rolige at se på
maria_wlt skriver: Helt sikkert elefanterne Jeg er da nød til at snuppe ide'en
Maja88 skriver: Jeg synes elefanterne da de er mere rolige at se på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128