Hjælp til tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Skal have ungerne til fotografen og vil gerne have deres tøj matcher, har intet kunne finde i h&m eller Føtex så nu kigger jeg småfolk i anledningen, synes de har noget sødt og farvestrålende tøj

Nogle som har gode ideer til hvad der kunne se godt ud sammen uden at tage fokus helt fra ungerne, min datter er rødhåret og 11 mdr og min søn 2 år og mellemblond

Har haft disse 3 "sæt" i overvejelse

Også overvejet ens sæt men lidt svært når de ikke har samme køn, men evt den med giraffen

Overvejer også enkelbilleder i matchende sæt og et fælles i ens (evt giraf) da vi overvejer et stort af dem hver og et fællesbillede som evt skal hænge sammen

ps: i behøver ikke stemme andet, hvis i ikke synes om småfolk, eller synes det skal være noget andet end det, den er ment til forslag, til et andet forslt til matchende sæt, eller fællesbluse til begge køn

Undskyld jeg ikke fik svaret igår, gik i seng kvart over ni oO

Jeg har stemt elefanterne, de er bare for nuttede 

Anmeld

23. marts 2013

morethanperfect

Maja84 skriver:

Skal have ungerne til fotografen og vil gerne have deres tøj matcher, har intet kunne finde i h&m eller Føtex så nu kigger jeg småfolk i anledningen, synes de har noget sødt og farvestrålende tøj

Nogle som har gode ideer til hvad der kunne se godt ud sammen uden at tage fokus helt fra ungerne, min datter er rødhåret og 11 mdr og min søn 2 år og mellemblond

Også overvejet ens sæt men lidt svært når de ikke har samme køn, men evt den med giraffen

Overvejer også enkelbilleder i matchende sæt og et fælles i ens (evt giraf) da vi overvejer et stort af dem hver og et fællesbillede som evt skal hænge sammen

ps: i behøver ikke stemme andet, hvis i ikke synes om småfolk, eller synes det skal være noget andet end det, den er ment til forslag, til et andet forslt til matchende sæt, eller fællesbluse til begge køn

Elefanter

Anmeld

23. marts 2013

Kløver

tarkoflen skriver:

Jeg er helt pjattet med de to første den sidste er ikke lige min stil, men det er jo heller ikke mine børn den skal passe til

Efter at have set nærmere på den fik jeg også ombestemt, synes bare lige den var lidt sjov, er vild med det grønne men meget i tvivl om hvad jeg skal vælge

Anmeld

23. marts 2013

Kløver

-Sigrid- skriver:

Undskyld jeg ikke fik svaret igår, gik i seng kvart over ni oO

Jeg har stemt elefanterne, de er bare for nuttede 

Det helt ok, sendte bare runde SMS er åbenbart meget i tvivl denne gang, måske forsider skal matche, ret svært med den meget opdelte mode

Anmeld

23. marts 2013

Kløver

morethanperfect skriver:

Elefanter

De er også søde

Anmeld

23. marts 2013

tarkoflen

Maja84 skriver:

Efter at have set nærmere på den fik jeg også ombestemt, synes bare lige den var lidt sjov, er vild med det grønne men meget i tvivl om hvad jeg skal vælge

Det er da også vildt svært! Men er sikker på de kommer til at se skønne ud ligemeget hvad du putter dem i

Anmeld

23. marts 2013

banana3

Maja84 skriver:

Helt klart elefanterne!

Anmeld

23. marts 2013

helle85

Maja84 skriver:

lige opdaterede billeder, Daniel 2 år, og Dina 11 mdr
Næste gang bliver Dina 1 år, og derfor sidste babystar foto, og sidste fotografbesøg i laaaan tid, så derfor vil jeg gerne lave fællesbilleder som markering af sidste gang

jeg syntes helt klart at du skal holde dig til elefanterne

jeg kan godt li de sorte og hvide billeder også somregl nå vores få taget billeder i børnehave så må vi en pakke af dem hver i farve og 1 hvor de sidder sammen i sort/hvid

glæder mig til at se billeder bagefter

Anmeld

23. marts 2013

Nemesis

Maja84 skriver:

God ide, mange tak ved efterhånden hvad de har af baggrunde og må ikke være en helt mørk, måske jeg skal finde noget mere neutralt, har du set de 2 link til grønt tøj jeg gav tarkoflen, tænker om der måske er for meget mønster eller det kan gå

Synes bla. den første tror der var røde hjerter på? var rigtig fin..lidt liv uden at det overtager billedet helt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.