Hjælp til tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

tarkoflen

Maja84 skriver:

Åh ja kunne jeg da se, grønt er også super godt til hende. Er det hårfarven som gør det ? Det er jo meget rødt

Vil prøve at kigge ej sikke lej, kan desværre ikke lagersalgda jeg skal holde Mødregruppe, men er det ikke også ret vildt til de store lagersalgda, folk som skubber og mange mennesker osv ?

Jeg synes den grønne med elefanterne vil være super sød til dem begge men ja det er hårfarven der gør, at jeg ikke synes hun skal i den lyserøde

Jeg er kun gravid med mit første barn, så har ikke prøvet det før, så ved ikke om folk går amok! Men jeg tager derned søndag eftermiddag og satser på det ikke er for sindsygt, ellers tager jeg afsted mandag, hvor jeg gå ud fra, at mange er på job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Kløver

tarkoflen skriver:

Det har det, for din datter skal da ikke i lyserød

Men ved ikke lige hvilket sæt jeg ville vælge, måske det første... Ellers noget grønt til dem begge!

Hvis du er til ej sikke lej og bor i nærheden af Aarhus så har de lagersalg den 6.-8. april, måske du kunne finde noget fedt der, hvis du ikke kan finde lige det, du synes... Det er jo også lidt retro og fedt

Måske disse 2 ?
http://shop.ejsikkelej.dk/da-DK/product/Garden+Can +T-shirt+S-S/1022985?context=retailer_category#!co lor=5271

http://shop.ejsikkelej.dk/da-DK/product/Farmer+Owl +T-shirt+S-S/1060068?context=retailer_category#!co lor=5271

Eller evt denne Til dem begge ?

http://shop.ejsikkelej.dk/da-DK/product/Happy+Days +T-shirt+S-S/1060051?context=retailer_category#!co lor=5278

Anmeld

22. marts 2013

Kløver

B&J skriver:

jaa det har de nemlig men glæder mig til at se hvad du beslutter dig for

Er jeg også selv deler mår vi engang har været til fotograf, har heldigvis lidt tid endnu så jeg kan nå at købe tøjet også

Anmeld

22. marts 2013

Kløver

tarkoflen skriver:

Jeg synes den grønne med elefanterne vil være super sød til dem begge men ja det er hårfarven der gør, at jeg ikke synes hun skal i den lyserøde

Jeg er kun gravid med mit første barn, så har ikke prøvet det før, så ved ikke om folk går amok! Men jeg tager derned søndag eftermiddag og satser på det ikke er for sindsygt, ellers tager jeg afsted mandag, hvor jeg gå ud fra, at mange er på job

Man kan håbe, har prøvet ved fairtrail og det var semi vildt, nok mest fordi der var for lidt plads

Har fundet nogle muligheder

Anmeld

22. marts 2013

Kløver

tarkoflen skriver:

Man kan håbe, har prøvet ved fairtrail og det var semi vildt, nok mest fordi der var for lidt plads

Anmeld

22. marts 2013

Kløver

tarkoflen skriver:

Anmeld

22. marts 2013

Nemesis

Vi fik en fin vejledning da vi skulle til fotografen. Hun skrev at det ville se bedst ud med så lidt mønster som muligt da det giver mere fokus på børnene/ansigterne men også at "en rød tråd" i form af farvevalg er en god ide.

Her blev blå den "røde tråd" Jonas havde en blå skjorte på, Sara en kjole med blåt iivstykke og min bluse havde en blå kant.

Jeg tænker om jeres fotograf ikke har en lignede vejledning?? Det er er jo møgsurt hvis man har puttet ungerne i noget tøj og fotografen ikke har fx en baggrund der ikke iige matcher og man selv gerne vil have andet end hvid.

Anmeld

22. marts 2013

B&J

Maja84 skriver:

Er jeg også selv deler mår vi engang har været til fotograf, har heldigvis lidt tid endnu så jeg kan nå at købe tøjet også

jamen det bliver spænde når der kommer billeder op.. men ja det kræver lidt tid at tænke på sådan nogle ting

Anmeld

22. marts 2013

Kløver

B&J skriver:

jamen det bliver spænde når der kommer billeder op.. men ja det kræver lidt tid at tænke på sådan nogle ting

Ja synes dæleme det er svært

Anmeld

22. marts 2013

Kløver

Nemesis skriver:

Vi fik en fin vejledning da vi skulle til fotografen. Hun skrev at det ville se bedst ud med så lidt mønster som muligt da det giver mere fokus på børnene/ansigterne men også at "en rød tråd" i form af farvevalg er en god ide.

Her blev blå den "røde tråd" Jonas havde en blå skjorte på, Sara en kjole med blåt iivstykke og min bluse havde en blå kant.

Jeg tænker om jeres fotograf ikke har en lignede vejledning?? Det er er jo møgsurt hvis man har puttet ungerne i noget tøj og fotografen ikke har fx en baggrund der ikke iige matcher og man selv gerne vil have andet end hvid.

God ide, mange tak ved efterhånden hvad de har af baggrunde og må ikke være en helt mørk, måske jeg skal finde noget mere neutralt, har du set de 2 link til grønt tøj jeg gav tarkoflen, tænker om der måske er for meget mønster eller det kan gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.