åh.... spare tips..... Har ikke så mange, og ved ikke om de er relavante men:
Køb køb, pålæg og brød der nærmer sig sidste salgsdato og frys ned i små portioner.
Plantegødning (50,- flasken) kan erstattes med en bananskræl der står i en kande vand(evt stik kanden under hanen, mens du venter på vandet bliver varmt) natten over (0 kr)
Sluk alt elektronik om natte/dagen, på kontakten, når i ikke er hjemme (vi bruger så lidt, at vi ofte bliver tjekket om vi snyder he he he)
Har I et gammeldags lokum som bruger ocaner af vand, så læg en stor sten ned i cisternen... så tror wcet at der er rigeligt med vand, og den bruger kun 1/2 vand på skyl.
Tank bilen inden kl 10.00 om morgnen og gerne en tirsdag, der er benzin priserne længere nede .
Har du en ven der arbejder ved en bager, kan du måske købe det der skal kasseres billigt.
Jeg er i tøjbutik, og jeg harr tit solgt ud af klædeskabet til veninder, til symbolske beløber... måske du kender en som arbejder sådan et sted?
lav madpakker når i skal på job, eller evt udflugter.. kantine/cafemad er dyyyyyyyyrt.
Hæv penge hver mrd til Mad og lommepenge.... for når du står med pengene fysisk i hånden kan du bedre forholde dig til at DET ER PENGE- ikke bare et tal på kontoen... det er også nemt at se når det tynder ud i kontanterne... og man bliver underligt nok mere nærrig.

også syntes jeg du skal sluge din stolthed og fortælle ham at du er ked af at din konto, hele tiden er i minus... det burde en hver mand kunne forstå.
Min mand har altid haft mange penge, og jeg har været på samme plan som dig, så da vi fandt sammen, var det noget af et kulturchok. Kan tydeligt huske første gang vi var ude og handle sammen. Han anede simpelhen ikke hvad tingene kostede.... nu er han en haj til tilbud

måske du skulle slæbe manden med??