Lockout?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Victoriasmor88

Lullaby skriver:

Plejer sfoen at have åbent hele tiden? Ellers må den altså ikke..

Pædagoger kan godt have tilsyn med elever. Det er en del af arbejdet, deres arbejde er ikke at undervise, så de overtager ikke arbejde for konfliktramte. En pædagog behøver jo ikke kun være i SFO om morgenen og om eftermiddagen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Lullaby

Prinsesse2ben skriver:

Pædagoger kan godt have tilsyn med elever. Det er en del af arbejdet, deres arbejde er ikke at undervise, så de overtager ikke arbejde for konfliktramte. En pædagog behøver jo ikke kun være i SFO om morgenen og om eftermiddagen. 

Nej da men de må ikke have mere tilsyn end ellers.

Anmeld

20. marts 2013

Sara.

Spammer lige debatten med mit link.... sorry på forhånd.

Synes bare det står meget godt beskrevet hvordan det forholder sig

http://www.bupl.dk/7BCCA701A96AD4B9C1257B250031C42 9

Anmeld

20. marts 2013

Victoriasmor88

Lullaby skriver:

Nej da men de må ikke have mere tilsyn end ellers.

Tilsyn end ellers ? De er ansat på en skole hvor der hvis behovet opstår bliver sendt ud i en klasse for at holde opsyn og deres arbejde er jo ikke nedlagt, derfor kan de stadig godt holde tilsyn. Sådan er det i hvertfald på min mands arbejdsplads  

Anmeld

20. marts 2013

Lullaby

Prinsesse2ben skriver:

Tilsyn end ellers ? De er ansat på en skole hvor der hvis behovet opstår bliver sendt ud i en klasse for at holde opsyn og deres arbejde er jo ikke nedlagt, derfor kan de stadig godt holde tilsyn. Sådan er det i hvertfald på min mands arbejdsplads  

De må da have et skema?

Anmeld

20. marts 2013

LinLin

Sara. skriver:

Spammer lige debatten med mit link.... sorry på forhånd.

Synes bare det står meget godt beskrevet hvordan det forholder sig

http://www.bupl.dk/7BCCA701A96AD4B9C1257B250031C42 9

Er det så ikke rigtigt forstået at sfo har åbent som normalt, altså indtil kl 8 og så igen fra ved 12-tiden?

Anmeld

20. marts 2013

Lullaby

DAs mor skriver:

Er det så ikke rigtigt forstået at sfo har åbent som normalt, altså indtil kl 8 og så igen fra ved 12-tiden?

Jo

Anmeld

20. marts 2013

LinLin

Lullaby skriver:

Jo

Så er vi rigtigt informeret af vores skole...

Anmeld

20. marts 2013

Sara.

Jo det er sådan jeg har forstået det

Anmeld

20. marts 2013

Lene Unik

Jeg arbejder i SFO, og det vi har fået at vide er, at der ikke må ændres i vores mødeplan. Tirsdag møder jeg kl. 9 og er normalt med i skole, og her er KL og BUPL så ikke enige. KL siger at jeg gerne må føre tilsyn, og ikke noget omkring antallet af børn. BUPL siger, at jeg må føre tilsyn med det antal børn jeg normalt har "ansvaret" for, og da jeg er i undervisningen sammen med en lærerer omkring 18 børn, så må jeg føre tilsyn med 9 børn. Men vi skal følge de retningslinjer vores skoleleder (og KL) udstikker, og hvis vi ikke mener det er rimeligt i forhold til at udføre konfliktramt arbejde, så kan vi gå til fagforeningen bagefter.

Jeg ved ikke helt endnu hvordan løsning bliver på vores skole, men jeg ved at SFO kun har åbent 6.30 - 8 og så igen om eftermiddagen, og at der ikke bliver ændret på min mødeplan. Der bliver lavet et skema, og der vil være timer hvor børnene kan være i skole, timer hvor der er undervisning og timer hvor der vil være tilsyn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.