Lockout?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

ønskebørn74

Munder skriver:

Har I tænkt på, at vi efter påske står i en situation, hvor skolerne evt. er lukkede?

Jeg vil slet ikke ind på konflikten, men hvordan har I tænkt jer at komme igennem sådan en periode, hvor I ikke har pasning til ungerne?

Jeg husker selv tydeligt 2008 hvor gogger og medhjælpere strejkede, der havde vi ikke børnepasning i 7 uger

Hos os tager forældrene børn med på arbejde og vi passer dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

LinLin

David har sine farforældre der er pensionist/på efterløn pg min mand arbejder lør-man. Så det skal nok gå her! jeg kan evt også tage ham med på arbejde om mandagen(e) for der har jeg kun 4,5 timer!

Anmeld

20. marts 2013

Munder

Vi har intet hørt fra skolen omkring det - det er ganske utrygt!

Vi har også bedster der kan træde til, men ikke hver dag, så vi overvejer noget fællespasning i klassen....

Anmeld

20. marts 2013

LinLin

Altså min mand er skoleinspektør og siger noget andet.. De overtager jo ikke lærernes undervisning, de underviser jo ikke børnene i SFO

På vores intra står der at det kun er for de børn der normalt går i sfo og kun i det tidsrum de normalt vil komme, altså først fra kl 14 hvis de normalt først har fri der!

Anmeld

20. marts 2013

De3Guldklumper

Her kommer hun med på arbejde hvis det er. Dog har vi fået at vide at de kan være i SFO hele dagen mens en kollega som bor i en kommune lige ved siden af har fået at vide at SFO er lukket i det er til dagligt er skole tid.

Så er spændt på at høre udfaldet.

Anmeld

20. marts 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Prinsesse2ben skriver:

Altså min mand er skoleinspektør og siger noget andet.. De overtager jo ikke lærernes undervisning, de underviser jo ikke børnene i SFO

enten har du misforstået din mand, eller også har han sovet i timen :-)    Børnene må kun være sfO i den normale åbningstid, de kan blive undervist at de lærere som evt er tjenestemands ansatte, men de må kun undervise de børn som de normalt underviser. Pædagoger i Sfo må ikke passe børn i den tid de ville have været i skole. Vi forældre må ikke engang lave fælles pasning i fX skolens eller Sfo lokaler. Hilsen en der sidder i skolebestyrelsen og er blevet informeret af skolelederen :-)

Anmeld

20. marts 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Pylle3 skriver:

Her kommer hun med på arbejde hvis det er. Dog har vi fået at vide at de kan være i SFO hele dagen mens en kollega som bor i en kommune lige ved siden af har fået at vide at SFO er lukket i det er til dagligt er skole tid.

Så er spændt på at høre udfaldet.

Det er "ulovligt" hvis nogen skoler går ind og tilbyder pasning. mærkeligt at der informeres så forskelligt. 

Anmeld

20. marts 2013

Victoriasmor88

DAs mor skriver:

På vores intra står der at det kun er for de børn der normalt går i sfo og kun i det tidsrum de normalt vil komme, altså først fra kl 14 hvis de normalt først har fri der!

Men det er vel også meget rigtigt. Da der jo sikkert ikke kan være pædagoger til alle elever på skolen  

Anmeld

20. marts 2013

Sara.

http://www.bupl.dk/7BCCA701A96AD4B9C1257B250031C42 9

Her står der noget om hvordan pædagoger skal agere.....

Hilsen en nyuddannet jobsøgende pædagog

Anmeld

20. marts 2013

TNBC

2skønnebørn skriver:

enten har du misforstået din mand, eller også har han sovet i timen :-)    Børnene må kun være sfO i den normale åbningstid, de kan blive undervist at de lærere som evt er tjenestemands ansatte, men de må kun undervise de børn som de normalt underviser. Pædagoger i Sfo må ikke passe børn i den tid de ville have været i skole. Vi forældre må ikke engang lave fælles pasning i fX skolens eller Sfo lokaler. Hilsen en der sidder i skolebestyrelsen og er blevet informeret af skolelederen :-)

Kan det ikke være forskelligt fra kommune fra kommune?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.