Lockout?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.332 visninger
61 svar
24 synes godt om
20. marts 2013

Munder

Har I tænkt på, at vi efter påske står i en situation, hvor skolerne evt. er lukkede?

Jeg vil slet ikke ind på konflikten, men hvordan har I tænkt jer at komme igennem sådan en periode, hvor I ikke har pasning til ungerne?

Jeg husker selv tydeligt 2008 hvor gogger og medhjælpere strejkede, der havde vi ikke børnepasning i 7 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

livhemdrup

Munder skriver:

Har I tænkt på, at vi efter påske står i en situation, hvor skolerne evt. er lukkede?

Jeg vil slet ikke ind på konflikten, men hvordan har I tænkt jer at komme igennem sådan en periode, hvor I ikke har pasning til ungerne?

Jeg husker selv tydeligt 2008 hvor gogger og medhjælpere strejkede, der havde vi ikke børnepasning i 7 uger

Iflg det varslings brev jeg har fået i dag fra skolen vil der være pasnings tilsyn men ingen undervisning. 

Anmeld

20. marts 2013

TNBC

Munder skriver:

Kan de ikke komme i sfo? Det er jo pædagoger og de børn der skal starte i skole, skal jo i sfo.

Anmeld

20. marts 2013

livhemdrup

Yurie skriver:

Kan de ikke komme i sfo? Det er jo pædagoger og de børn der skal starte i skole, skal jo i sfo.

Det papir vi har fået står at der kun er morgen Sfo og eftermiddags Sfo som der plejer. Altså at de andre børn ikke må være i Sfo. 

Anmeld

20. marts 2013

JulieE

Yurie skriver:

De må ikke passe skolebørnene i skoletiden, da det er konflikt ramt arbejde 

Anmeld

20. marts 2013

Nemesis

så er han endten herhjemme, hos mine forældre eller hos farmor og farfar.
Er så heldig at jeg stort set altid har pasning. Det var også mine forælre der passede under gogstrejken.

Her er der kun alm. SFO dvs fra kl. 12-17.

Anmeld

20. marts 2013

Victoriasmor88

JulieE skriver:

De må ikke passe skolebørnene i skoletiden, da det er konflikt ramt arbejde 

Altså min mand er skoleinspektør og siger noget andet.. De overtager jo ikke lærernes undervisning, de underviser jo ikke børnene i SFO

Anmeld

20. marts 2013

Lene Unik

Mine er heldigvis store. Mathias på 15 kan klare sig selv. Jeg arbejder i SFO og har flere formiddage hjemme, så kan Simon være hjemme og tage i klub når den åbner. Han har også en lærer der er tjenestemand, så måske skal han i skole nogle af dagene.

Anmeld

20. marts 2013

bøllen

Hvis det bliver aktuelt, er vores bare hjemme. De er så store så de behøver ikke pasning.

Så må vi på bibloteket og låne masser af bøger til at læse. Og finde opgaver på nettet

Anmeld

20. marts 2013

JulieE

Prinsesse2ben skriver:

Altså min mand er skoleinspektør og siger noget andet.. De overtager jo ikke lærernes undervisning, de underviser jo ikke børnene i SFO

Tja... Den må han jo tage med den loakle afdeling af Danmarks lærerforening og BUPL og FOA, men jeg er ret sikker på, at langt de fleste steder, vil hverken pædagoger eller PMF'ere påtage sig ansvaret for børnene i skoletiden  Sådan er det ihvertfald i de to kommuner, jeg har tilknytning til... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.