Han passer slet ikke sine dyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkHamilton skriver:

Jeg ved jo kun det du skriver og ud fra det har jeg da mine tvivl om, om i egner jer til at være forældre når i ikke engang passer jeres dyr optimalt. Hvis du ingen bemærkninger omkring din situation ville have, så holder jeg da mund. Men ja, man tænker sit udfra det du skriver.

Igen havde jo den aftale med ham at hvis han skulle have de dyr skulle han selv passe dem. Og jeg passede selv mine katte som bliver passet og plejet som de skal. Og har jo også givet hans dyr mad og vand, selvom det ikke var den aftale vi havde. Og jeg skal nok klarer og passe baby og mine dyr efter alle kunstensregeler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

AlberteSophie

MiichellaMalou skriver:

Nej kunne godt tænke mig han tog sig mere sammen og tog mere ansvar især overfor sine dyr.
Nej det må jeg nemlig ikke men kan blive nødtil det for han gøre det ikke kun hvis jeg bliver virkelig sur. Også bliver vi bare uvenner vi blev endda uvenner fordi jeg Bedte ham om da han kom hjem og skifte sine dyr da den første kommentar han havde da han kom ind af døren at der lugtet. Også har han lige kaldt mine for lorte dyr..

Ej hvor ville jeg ikke kunne leve sådan.

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

B&J skriver:

ej undskyld en hel uge, hvis han gør det godt i den uge men næste ugen er det forfra eller den 3 uge er det forfra igen som det tit sker hos nogle.

Ej hvis det sker han ikke gøre det igen ryger de jo. Fik nok skrevet det lidt forkert.

Anmeld

18. marts 2013

Faith

MiichellaMalou skriver:

Jeg kunne snart få et føl på min kæreste. Han har ikke givet sine ilder mad i to eller tre dage han skifter dem ikke særlig tit og hele lejligheden stinker bare. Det er så pisse ulækkert og sådan skal mit barn bare ikke vokse op i en klam lejlighed der stinker.. Og han bliver skide sur hver gang jeg siger noget om det.

Stakkels dyr! Han er da ikke gammel nok til at have dyr

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

1990h skriver:

når man bor under samme tag er der i mine øjne ikke noget der dit eller mit..slet ikke under samme tag..i mine øjne burde du også tage ansvar for hans ildere og det samme burde han for dine katte..i har valgt dyrene og de har bestemt ikke valgt jer..

Men jeg passer jo hans dyr. Og passer min egne katte. Selvom vi havde en aftale da jeg faktisk ikke ville have de ilder men det var han ligeglad med.

Anmeld

18. marts 2013

B&J

MiichellaMalou skriver:

Ej hvis det sker han ikke gøre det igen ryger de jo. Fik nok skrevet det lidt forkert.

det var godt.... hihihi ja det gjorde du

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

AlberteSophie skriver:

Ej hvor ville jeg ikke kunne leve sådan.

Kan jeg snart heller ikke. Er sur og trist tit. Og er så småt begyndt at lede efter min egen lejlighed

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Faith skriver:

Stakkels dyr! Han er da ikke gammel nok til at have dyr

Nej det er han ikke. Så nu står jeg og passer fire dyr. Og to af dem ville jeg endda ikke have

Anmeld

18. marts 2013

1990h

MiichellaMalou skriver:

Men jeg passer jo hans dyr. Og passer min egne katte. Selvom vi havde en aftale da jeg faktisk ikke ville have de ilder men det var han ligeglad med.

hvis din kæreste anskaffer sig to dyr til jeres fælles bolig uden din accept så kan jeg slet ikke se hvad du vil med ham. undskyld men når man bor sammen er man altså fælles om beslutningerne og ansvaret. min kæreste kommer da heller ikke dumpende med to undulater hvis jeg har sagt nej.. man kan ikke dele det op og sige at : så skal du selv passe de dyr. det er og bliver et fælles ansvar ellers skal man bare ikke bo sammen..

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

1990h skriver:

hvis din kæreste anskaffer sig to dyr til jeres fælles bolig uden din accept så kan jeg slet ikke se hvad du vil med ham. undskyld men når man bor sammen er man altså fælles om beslutningerne og ansvaret. min kæreste kommer da heller ikke dumpende med to undulater hvis jeg har sagt nej.. man kan ikke dele det op og sige at : så skal du selv passe de dyr. det er og bliver et fælles ansvar ellers skal man bare ikke bo sammen..

Blev også rigtig sur men han skider faktisk bare på det og det har ødelagt meget af vores forhold men vil jo gerne have det til at fungere da vi skal have barn. Man har bare opgivet kampen og er begyndt og lede efter min egen lejlighed, da det bare ikke går åbenbart, de to ilder har ødelagt rigtig meget. Men han er bare så skide ligeglad,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.