Han passer slet ikke sine dyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

B&J skriver:

jamen så pak de ilder ned og få dem hen til en dyrhandler så må han komme hjem til tomme bure så må han føle hvordand et er... for syntes heller ikke det er okay du ser på hvad der sker.... og du har ret i du ikke skal gøre det for det er ham der skal blive voksen men det bliver han bare ikke

Hvis det forstætter og det stadig er mig der skal sørger for de har vand og mad så bliver de afleveret. Også skal han nok også regne med jeg ikke gider være sammen med ham mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Victoria2013

Ildere lugter jo altid lidt, selvom buret er rengjort, så kan slet ikke forestille mig hvordan der må lugte når det ikke bliver klaret...  og stakkels dyr der ingen mad får...

Hvis han ikke kan passe på sine egne dyr og sørge for at de har det godt, hvordan har han så tænkt sig at passe et barn? Eller det har han måske også tænkt sig at ignorere?

Jeg ville ikke have meget tilovers for ham, men jeg er så også stor dyreelsker. Ved slet ikke hvordan jeg ville fungere sammen med én, som ikke kan behandle dyr ordentligt...

Anmeld

18. marts 2013

B&J

MiichellaMalou skriver:

Hvis det forstætter og det stadig er mig der skal sørger for de har vand og mad så bliver de afleveret. Også skal han nok også regne med jeg ikke gider være sammen med ham mere.

JA sig det engang, og håber du så kan gøre det stedet for bare at true for det hjælper ikke.....

Anmeld

18. marts 2013

C-Dog

MiichellaMalou skriver:

Giver dig helt ret. Var også forkert af mig og se hvornår han selv gjorde noget ved det. og har haft det skidt. Men nu har de heldigvis også været ude mens han ikke var hjemme hvor de har været ude og spise af kattenes mad. Mén har jeg jo bare ikke fortalt ham.

Og så lige en ting, hvis han vil beholde de dyr der, så tror jeg i får kommunen på nakken når baby er født og i får sundhedsplejske på besøg, hvis de ikke er passet til punkt og prikke. Babyer bliver syge hvis hele hytten lugter klamt og er usoigneret.

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Kia2013 skriver:

Ildere lugter jo altid lidt, selvom buret er rengjort, så kan slet ikke forestille mig hvordan der må lugte når det ikke bliver klaret...  og stakkels dyr der ingen mad får...

Hvis han ikke kan passe på sine egne dyr og sørge for at de har det godt, hvordan har han så tænkt sig at passe et barn? Eller det har han måske også tænkt sig at ignorere?

Jeg ville ikke have meget tilovers for ham, men jeg er så også stor dyreelsker. Ved slet ikke hvordan jeg ville fungere sammen med én, som ikke kan behandle dyr ordentligt...

Det kører mine tanker også i. Om han bare vil være skide ligeglad med babyen fordi han er for træt eller ikke lige har overskuddet. Jeg har heller ikke særlig meget tilovers for ham, selv hans far når han kommer ber min kæreste om at klarer deres bur hvor han bare lader som ingenting. Jeg bliver mere og mere sur på ham når han ikke gider lave en skid. Og han faktisk også skider på jeg faktisk ikke må skifte kattebakke og har kvalme..
Og ja det stinker endnu mere ulækkert når et bur ikke er blevet rengjort i over en uge. Og det skal mit barn ikke bo i det for ulækkert

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

B&J skriver:

JA sig det engang, og håber du så kan gøre det stedet for bare at true for det hjælper ikke.....

Har jeg sagt han siger intet. Så må se om han bliver voksen. Ellers aflever jeg ilderne og skrider selv

Anmeld

18. marts 2013

Rikkemor89

Synes da i skal komme af med de dyr så hvis det virkelig er så stort et problem..

Håber da han bliver mere voksen inden du skal føde..

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkHamilton skriver:

Og så lige en ting, hvis han vil beholde de dyr der, så tror jeg i får kommunen på nakken når baby er født og i får sundhedsplejske på besøg, hvis de ikke er passet til punkt og prikke. Babyer bliver syge hvis hele hytten lugter klamt og er usoigneret.

Jamen du har helt ret og det er jo de ting jeg vil undgå også synes jeg i det hele taget bare det er så ulækkert når der lugter så klamt.. Og det skal min baby heller ikke leve med det alt for klamt. Så enten passer han de dyr ordentlig ellers aflevere jeg dem et sted og skrider selv.

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Rikkemor89 skriver:

Synes da i skal komme af med de dyr så hvis det virkelig er så stort et problem..

Håber da han bliver mere voksen inden du skal føde..

Ja når han ikke gider passe dem, og vi skal blive uvenner før han gøre tingene så skal han bare ikke have dyr

Anmeld

18. marts 2013

Skouboe

MiichellaMalou skriver:

Han vil heller ikke passe mine dyr og han skider faktisk på jeg har kvalme og alligevel tømmer jeg selv kattebakke osv

En lille sidebemærkning: 

Du ved godt at du helst ikke må tømme kattebakke som gravid, ikke?

Toxoplasmose:

Hvis gravide smittes for første gang under graviditeten, kan parasitten overføres til barnet, som kan få øjenskader og/eller bl.a. hydrocephalus. Ofte fødes barnet uden symptomer. Børn med medfødt toxoplasmose har senere i livet en øget risiko for at få en aktivering af infektionen, ofte i form af chorioretinitis.

Gode råd om hvordan man kan undgå smitte med toxoplasmose:

1. Undgå at spise råt eller ikke gennemstegt kød
  2. Det er meget vigtigt at have god hånd- og køkkenhygiejne
  3. Undgå at smage på fars ved madlavning
  4. Vask grønsager og frugt grundigt 
  5. Benyt handsker ved kontakt med jord eller vask hænderne grundigt bagefter
  6. Undgå upasteuriseret mælk
  7. Undgå direkte kontakt med kattebakke, lad en anden person end den gravide tømme og skolde bakken hver dag

Afdelingens læger på Parasitologisk Laboratorium står til rådighed med råd og vejledning omkring toxoplasmose.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.