Han passer slet ikke sine dyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

B&J skriver:

hvis det var mig så ville jeg gå ned til en dyrhandler med dem så var den skid slået de skal FANDME IKKE LIDE !!!!!!! og jeg er lige glad med om det er dine eller din kærestes....

ja undskyld men det er din kæreste, hvis han ikke er mere voksen så skal han bare ikke have dyr og du står og ser på mens det sker, ej jeg bliver godt nok sur!!!! hvis man har et dyr skal man passe det hverdag, dyrnevælger ikke dig....

Nej synes fandme også det er forkert og har sagt jeg synes han skal sælge dem når han ikke passer dem ordentlig. Jeg giver dem dog både mad og vand når jeg kan se de mangler men lige her denne gang ville jeg se hvor længe der gik før han selv gav dem mad. Og blev nødtil at sige idag at skal give dem mad og skifte dem han skifter dem kun engang om ugen :/ det er pisse ulækkert for de lugter jo vildt meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

AlberteSophie

MiichellaMalou skriver:

Han vil heller ikke passe mine dyr og han skider faktisk på jeg har kvalme og alligevel tømmer jeg selv kattebakke osv

Det lyder til du ikke er helt tilfreds i jers forhold.

kan se du er gravid, der må man da ikke skifte kattebakke? :/ 

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

AlberteSophie skriver:

Det lyder til du ikke er helt tilfreds i jers forhold.

kan se du er gravid, der må man da ikke skifte kattebakke? :/ 

Nej kunne godt tænke mig han tog sig mere sammen og tog mere ansvar især overfor sine dyr.
Nej det må jeg nemlig ikke men kan blive nødtil det for han gøre det ikke kun hvis jeg bliver virkelig sur. Også bliver vi bare uvenner vi blev endda uvenner fordi jeg Bedte ham om da han kom hjem og skifte sine dyr da den første kommentar han havde da han kom ind af døren at der lugtet. Også har han lige kaldt mine for lorte dyr..

Anmeld

18. marts 2013

B&J

MiichellaMalou skriver:

Nej synes fandme også det er forkert og har sagt jeg synes han skal sælge dem når han ikke passer dem ordentlig. Jeg giver dem dog både mad og vand når jeg kan se de mangler men lige her denne gang ville jeg se hvor længe der gik før han selv gav dem mad. Og blev nødtil at sige idag at skal give dem mad og skifte dem han skifter dem kun engang om ugen :/ det er pisse ulækkert for de lugter jo vildt meget

´jeg håber du siger til ham idag mad til dyrne hver dag ellers så går jeg ned til den første dyrhandler og aflevere dem, gratis.... for de skal bare ikke lide

Anmeld

18. marts 2013

C-Dog

Dem der ser det ske, tillader jo på en måde dyremishandlingen hvis de ikke reagere på det. Og dit lille forsøg med at ville se hvornår han selv gav dem mad giver mig kvalme. Det er dyr, de kan ikke selv lige gå ud og ta mad. Stakkels dyr i er simpelthen for umodne begge to og det skal så gå ud over dyrene. :-S

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

B&J skriver:

´jeg håber du siger til ham idag mad til dyrne hver dag ellers så går jeg ned til den første dyrhandler og aflevere dem, gratis.... for de skal bare ikke lide

Han har lukket af for hvad jeg siger til ham lige nu.
Sagde hvis det hele tiden skal være sådan at vi bliver uvenner over han skal passe sine dyr synes jeg han skal sælge dem.

Anmeld

18. marts 2013

B&J

MiichellaMalou skriver:

Han har lukket af for hvad jeg siger til ham lige nu.
Sagde hvis det hele tiden skal være sådan at vi bliver uvenner over han skal passe sine dyr synes jeg han skal sælge dem.

jeg er nok rigtigt ond nu MEN HAN MÅ SE AT BLIVE VOKSEN!!!

hvad vil han gøre når i får en baby???? lade dig være mor over alle???

jeg syntes også du skal blive mere hård. og fortælle hvordan lande det ligger.... hvis jeg boede i den by du gjorde så havde jeg ringet efter nogle der kunne komme og ta jeres ilder, for det er bare ikke okay... dyr skal altså have det godt....

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkHamilton skriver:

Dem der ser det ske, tillader jo på en måde dyremishandlingen hvis de ikke reagere på det. Og dit lille forsøg med at ville se hvornår han selv gav dem mad giver mig kvalme. Det er dyr, de kan ikke selv lige gå ud og ta mad. Stakkels dyr i er simpelthen for umodne begge to og det skal så gå ud over dyrene. :-S

Giver dig helt ret. Var også forkert af mig og se hvornår han selv gjorde noget ved det. og har haft det skidt. Men nu har de heldigvis også været ude mens han ikke var hjemme hvor de har været ude og spise af kattenes mad. Mén har jeg jo bare ikke fortalt ham.

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

B&J skriver:

jeg er nok rigtigt ond nu MEN HAN MÅ SE AT BLIVE VOKSEN!!!

hvad vil han gøre når i får en baby???? lade dig være mor over alle???

jeg syntes også du skal blive mere hård. og fortælle hvordan lande det ligger.... hvis jeg boede i den by du gjorde så havde jeg ringet efter nogle der kunne komme og ta jeres ilder, for det er bare ikke okay... dyr skal altså have det godt....

Giver dig helt ret og det er præcis også de tanker jeg har med hensyn til barn og i fremtiden osv. Men ligemeget hvad jeg siger og hvordan jeg siger det lukker han bare af for mig også bliver jeg selvfølgelig mega tosset.

Anmeld

18. marts 2013

B&J

MiichellaMalou skriver:

Giver dig helt ret og det er præcis også de tanker jeg har med hensyn til barn og i fremtiden osv. Men ligemeget hvad jeg siger og hvordan jeg siger det lukker han bare af for mig også bliver jeg selvfølgelig mega tosset.

jamen så pak de ilder ned og få dem hen til en dyrhandler så må han komme hjem til tomme bure så må han føle hvordand et er... for syntes heller ikke det er okay du ser på hvad der sker.... og du har ret i du ikke skal gøre det for det er ham der skal blive voksen men det bliver han bare ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.