Han passer slet ikke sine dyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

1990h

MiichellaMalou skriver:

Synes desværre allerede det går utrolig langsom og bliver bare mere sur på ham for hverdag. Og elsker faktisk bare han ikke er hjemme. Så håber jo inderligt jeg snart får en lejlighed. Udover jeg intet har til en lejlighed da det er blevet ståjlet i min mors kælder

du må igang med at spare eller kigge efter brugt der kan spares meget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

1990h skriver:

du må igang med at spare eller kigge efter brugt der kan spares meget..

Ja skal bare begynde og købe de fleste ting.

Anmeld

18. marts 2013

annec

MiichellaMalou skriver:

Jeg kunne snart få et føl på min kæreste. Han har ikke givet sine ilder mad i to eller tre dage han skifter dem ikke særlig tit og hele lejligheden stinker bare. Det er så pisse ulækkert og sådan skal mit barn bare ikke vokse op i en klam lejlighed der stinker.. Og han bliver skide sur hver gang jeg siger noget om det.

Så må du jo tage ansvaret og gå ned med de dyr i en dyreforretning! Du er vidne til at de ikke har det godt, det må være nok!

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

annec skriver:

Så må du jo tage ansvaret og gå ned med de dyr i en dyreforretning! Du er vidne til at de ikke har det godt, det må være nok!

Ja det er det også. Men nu har jeg givet ham en chance, og hvis det bare sker igen han ikke passer dem. Bliver de givet væk

Anmeld

18. marts 2013

FrkZier

MiichellaMalou skriver:

Jeg kunne snart få et føl på min kæreste. Han har ikke givet sine ilder mad i to eller tre dage han skifter dem ikke særlig tit og hele lejligheden stinker bare. Det er så pisse ulækkert og sådan skal mit barn bare ikke vokse op i en klam lejlighed der stinker.. Og han bliver skide sur hver gang jeg siger noget om det.

Jeg synes til at starte med at din kæreste lyder til at være en rigtig dårlig dyre ejer og i/du skal skaffe jer af med de ildere, hurtigst muligt..

derefter vil jeg sige at nu du er gravid, synes jeg det er lige drastisk nok at gå fra ham - jeg synes du skal aflevere hans ildere til den nærmeste dyrehandel eller sætte dem på nettet så de kan få et godt hjem, så kan han forhåbentlig se at du mener det alvorligt, lige pt. tror jeg ikke han tager dig særlig seriøst - fordi så havde han ikke opført sig sådan der, han skal have et wake up call og det vil han forhåbentligvis få når han kommer hjem og dyrene ikke er der. når dyrene så er væk og han forhåbentligvis har fået sig en øjenåbner kan i begynde at snakke og arbejde på jeres forhold.

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

Jeg synes til at starte med at din kæreste lyder til at være en rigtig dårlig dyre ejer og i/du skal skaffe jer af med de ildere, hurtigst muligt..

derefter vil jeg sige at nu du er gravid, synes jeg det er lige drastisk nok at gå fra ham - jeg synes du skal aflevere hans ildere til den nærmeste dyrehandel eller sætte dem på nettet så de kan få et godt hjem, så kan han forhåbentlig se at du mener det alvorligt, lige pt. tror jeg ikke han tager dig særlig seriøst - fordi så havde han ikke opført sig sådan der, han skal have et wake up call og det vil han forhåbentligvis få når han kommer hjem og dyrene ikke er der. når dyrene så er væk og han forhåbentligvis har fået sig en øjenåbner kan i begynde at snakke og arbejde på jeres forhold.

Jeg er bange for han vil lade sin vrede gå ud over mine katte. Nok derfor jeg ikke har gjort..

Anmeld

18. marts 2013

FrkZier

MiichellaMalou skriver:

Jeg er bange for han vil lade sin vrede gå ud over mine katte. Nok derfor jeg ikke har gjort..

sorry men hvis han kan finde på at lade det gå udover dine katte - så er det da ud af vagten med ham!

jeg har absolut INTET tilovers for folk der kan finde på at være ondskabsfulde overfor dyr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.