MiichellaMalou skriver:
Jeg kunne snart få et føl på min kæreste. Han har ikke givet sine ilder mad i to eller tre dage
han skifter dem ikke særlig tit og hele lejligheden stinker bare. Det er så pisse ulækkert og sådan skal mit barn bare ikke vokse op i en klam lejlighed der stinker.. Og han bliver skide sur hver gang jeg siger noget om det.
Jeg synes til at starte med at din kæreste lyder til at være en rigtig dårlig dyre ejer og i/du skal skaffe jer af med de ildere, hurtigst muligt..
derefter vil jeg sige at nu du er gravid, synes jeg det er lige drastisk nok at gå fra ham - jeg synes du skal aflevere hans ildere til den nærmeste dyrehandel eller sætte dem på nettet så de kan få et godt hjem, så kan han forhåbentlig se at du mener det alvorligt, lige pt. tror jeg ikke han tager dig særlig seriøst - fordi så havde han ikke opført sig sådan der, han skal have et wake up call og det vil han forhåbentligvis få når han kommer hjem og dyrene ikke er der. når dyrene så er væk og han forhåbentligvis har fået sig en øjenåbner kan i begynde at snakke og arbejde på jeres forhold.
Anmeld