Han passer slet ikke sine dyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.782 visninger
66 svar
40 synes godt om
18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Jeg kunne snart få et føl på min kæreste. Han har ikke givet sine ilder mad i to eller tre dage han skifter dem ikke særlig tit og hele lejligheden stinker bare. Det er så pisse ulækkert og sådan skal mit barn bare ikke vokse op i en klam lejlighed der stinker.. Og han bliver skide sur hver gang jeg siger noget om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

AlberteSophie

hm, stakkels dyr.

hvorfor gør du det ikke?

Anmeld

18. marts 2013

Team Putte

MiichellaMalou skriver:

Jeg kunne snart få et føl på min kæreste. Han har ikke givet sine ilder mad i to eller tre dage han skifter dem ikke særlig tit og hele lejligheden stinker bare. Det er så pisse ulækkert og sådan skal mit barn bare ikke vokse op i en klam lejlighed der stinker.. Og han bliver skide sur hver gang jeg siger noget om det.

Stakkels dyr

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

AlberteSophie skriver:

hm, stakkels dyr.

hvorfor gør du det ikke?

Vi havde aftalen hvis han skulle have ilder passede han dem selv. Men jeg giver dem tit mad. Fordi jeg har så ondt af dem. Også har jeg mine to katte som jeg jo selv passer

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Team Putte skriver:

Stakkels dyr

Meget har rigtig ondt af dem og synes egentlig de skal have et nyt hjem

Anmeld

18. marts 2013

Team Putte

MiichellaMalou skriver:

Meget har rigtig ondt af dem og synes egentlig de skal have et nyt hjem

Enig.. Hvis han ik passer dem er de bedre tjent et andet sted.. De har jo ik selv bedt om at blive puttet i et bur..

Anmeld

18. marts 2013

AlberteSophie

MiichellaMalou skriver:

Vi havde aftalen hvis han skulle have ilder passede han dem selv. Men jeg giver dem tit mad. Fordi jeg har så ondt af dem. Også har jeg mine to katte som jeg jo selv passer

Vi har to hunde, her er det både kæresten og jeg der passer. Vi bor under samme tag. 

Anmeld

18. marts 2013

B&J

hvis det var mig så ville jeg gå ned til en dyrhandler med dem så var den skid slået de skal FANDME IKKE LIDE !!!!!!! og jeg er lige glad med om det er dine eller din kærestes....

ja undskyld men det er din kæreste, hvis han ikke er mere voksen så skal han bare ikke have dyr og du står og ser på mens det sker, ej jeg bliver godt nok sur!!!! hvis man har et dyr skal man passe det hverdag, dyrnevælger ikke dig....

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Team Putte skriver:

Enig.. Hvis han ik passer dem er de bedre tjent et andet sted.. De har jo ik selv bedt om at blive puttet i et bur..

Synes jeg også. Og jeg har ikke bedt om at få dem.. Men stadig synes jeg de skal have det godt

Anmeld

18. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

AlberteSophie skriver:

Vi har to hunde, her er det både kæresten og jeg der passer. Vi bor under samme tag. 

Han vil heller ikke passe mine dyr og han skider faktisk på jeg har kvalme og alligevel tømmer jeg selv kattebakke osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.