når man føder, ligner røven så en trompet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

1990h

AalborgPigen skriver:

Det kan jeg sagtens forstå!100% .. Tror at sådanne videoer skræmmer lidt..

Jaa. jeg har kun set 2 og jeg skal ikke se flere. ser det program der er i fjernsynet for tiden og det også det. jeg vil ikke skræmmes inden da. ser frem til at opleve det selv på min egen måde..fødsler kan jo ikke samlignes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

1990h

Muhmi skriver:

Nu var mit hovede ikke så tæt på min røv at jeg kunne finde ud af om den lavede trutmund til jordemoren, men ja, hvorfor skulle den ikke være mega udspilet, det er alt andet jo dernede?

Ja hvorfor skulle den ikke det

Anmeld

12. marts 2013

Janni.

Muhmi skriver:

Nu var mit hovede ikke så tæt på min røv at jeg kunne finde ud af om den lavede trutmund til jordemoren, men ja, hvorfor skulle den ikke være mega udspilet, det er alt andet jo dernede?

Tror den sagde: kiss my.......  Haha! Undskyld kunne ikke lige dy mig... 

TS: synes faktisk det er et sødt spørgsmål 

Anmeld

12. marts 2013

Muffin_girl

1990h skriver:

Jaa. jeg har kun set 2 og jeg skal ikke se flere. ser det program der er i fjernsynet for tiden og det også det. jeg vil ikke skræmmes inden da. ser frem til at opleve det selv på min egen måde..fødsler kan jo ikke samlignes

Er det det der hjælp vi skal føde ? 

Puhh det skræmmer mig lidt... 

Anmeld

12. marts 2013

-Sigrid-

1990h skriver:

eej så må jeg gå i detaljer for har ikke videoen her. den er på vores tablet..

men tænker det måske meget almindeligt at røven stod total udspilet ud under presseveer men det nok også de færreste der har set det selv

Efter fødsel fortalte min JM mig at røven bogstavelig bliver vendt med vrangen ud - så ja! Velkommen hæmorider

Anmeld

12. marts 2013

Faith

Muhmi skriver:

Anmeld

12. marts 2013

1990h

AalborgPigen skriver:

Er det det der hjælp vi skal føde ? 

Puhh det skræmmer mig lidt... 

ja det program

jaa skræmte også lidt mig da de filmede all the things nærmest. og alt deres skrigeri men det jo også en ukendt smerte man går i møde..

Anmeld

12. marts 2013

1990h

-Sigrid- skriver:

Efter fødsel fortalte min JM mig at røven bogstavelig bliver vendt med vrangen ud - så ja! Velkommen hæmorider

Se det lige nøjagtigt det ord jeg manglede.. at røven vendte med vrangen ud af

Anmeld

12. marts 2013

marie_jon

1990h skriver:

i formiddags så jeg en fødsels video. tænkte at nu måtte det være tid med 37 dage til termin..

ligner ens røvh*l virkelig en trompet ?

Der er i hvert fald risiko for at man begynder at spille røvtrompet Ej kunne ikke lade være... Aner ikke hvad du mener, men det løD fandme sjovt... Og jeg griner stadig

Anmeld

12. marts 2013

1990h

Janni. skriver:

Tror den sagde: kiss my.......  Haha! Undskyld kunne ikke lige dy mig... 

TS: synes faktisk det er et sødt spørgsmål 

Taak

ja man kan jo ligeså godt spørge når man nu går og undres;p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.