når man føder, ligner røven så en trompet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

1990h

MortilElias2010 skriver:

Præcis 

ej

forstår godt dine blandede følelser omkring det. men tror også det vigtigt at i som sagt begge acceptere det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

MorDk

1990h skriver:

ej hvor spændende.

det har jeg frabedt mig at få. og kæresten ved at kameraet ikke skal down there. men er sikker på det alligevel er spændende at se bagefter.

måske jeg får lyst til det hvis vi skal have flere børn.

Min søster var med til begge fødsler. Og hun har taget SÅ mange "flotte" og gode billeder. fra start tilslut.

Anmeld

12. marts 2013

MortilElias2010

1990h skriver:

ej

forstår godt dine blandede følelser omkring det. men tror også det vigtigt at i som sagt begge acceptere det

Der er jo ikke andet for, det var jo bare sådan min krop valgte at reagerer på fødslen. Men kan da ikke undgå at blive irriteret fra tid til anden hvis det er virkelig grelt en dag hvor jeg bemærker det. 

Anmeld

12. marts 2013

1990h

MortilElias2010 skriver:

Der er jo ikke andet for, det var jo bare sådan min krop valgte at reagerer på fødslen. Men kan da ikke undgå at blive irriteret fra tid til anden hvis det er virkelig grelt en dag hvor jeg bemærker det. 

nej det kan jeg da virkelig godt forstå..

er der mulighed for operation hvis det generede dig meget?

Anmeld

12. marts 2013

1990h

MorDk skriver:

Min søster var med til begge fødsler. Og hun har taget SÅ mange "flotte" og gode billeder. fra start tilslut.

det må være fedt at have at se på

Anmeld

12. marts 2013

MortilElias2010

1990h skriver:

nej det kan jeg da virkelig godt forstå..

er der mulighed for operation hvis det generede dig meget?

Det vil jeg tro, men efter 3 år så finder jeg ikke operation nødvendig  Jeg lever med det  

Anmeld

13. marts 2013

MorDk

1990h skriver:

det må være fedt at have at se på

Altså det er jo ik liiige de billeder man tager frem t il eftermiddagskaffen. Men jeg er ret glad for jeg har dem. Har også billeder fra min søns fødsel i 2010 ♥

Anmeld

13. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
1990h skriver:

kvinden i videoens anus stod bar et par centimeter ud

Videoens anus... Vidste ikke en video havde det. Ej undskyld. Synes bare den var lidt sjov formuleret 

Anmeld

13. marts 2013

Bryndis

1990h skriver:

eej så må jeg gå i detaljer for har ikke videoen her. den er på vores tablet..

men tænker det måske meget almindeligt at røven stod total udspilet ud under presseveer men det nok også de færreste der har set det selv

Jeg har billeder af hele min fødsel og jo ens røv..l bliver meget udspilet. Det ser ekstremt mærkeligt ud men det er jo klart når der er sådan et pres på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.