når man føder, ligner røven så en trompet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.751 visninger
68 svar
37 synes godt om
12. marts 2013

1990h

i formiddags så jeg en fødsels video. tænkte at nu måtte det være tid med 37 dage til termin..

ligner ens røvh*l virkelig en trompet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Kløver

Haha åh det lyder sjovt, men aner ikke hvad du snakker om, måske du kan dele videoen så det lidt nemmere at svare, selvom jeg tror det er de færreste som ser sig selv nedefra under en fødsel

Anmeld

12. marts 2013

StudPsyk

1990h skriver:

i formiddags så jeg en fødsels video. tænkte at nu måtte det være tid med 37 dage til termin..

En trompet? Jeg er ikke lige med

Anmeld

12. marts 2013

Laulund87

Haha jeg forstår det heller ikke lige, må jeg indrømme

Anmeld

12. marts 2013

1990h

Maja84 skriver:

Haha åh det lyder sjovt, men aner ikke hvad du snakker om, måske du kan dele videoen så det lidt nemmere at svare, selvom jeg tror det er de færreste som ser sig selv nedefra under en fødsel

eej så må jeg gå i detaljer for har ikke videoen her. den er på vores tablet..

men tænker det måske meget almindeligt at røven stod total udspilet ud under presseveer men det nok også de færreste der har set det selv

Anmeld

12. marts 2013

1990h

Janne T. skriver:

En trompet? Jeg er ikke lige med

kvinden i videoens anus stod bar et par centimeter ud

Anmeld

12. marts 2013

Dorthe1986

1990h skriver:

Hehe, kan slet ikke lade være med at grine nu Men altså kan ikke rigtig svare på det, da jeg af gode grunde ikke lige så derned på det givne tidspunkt

Anmeld

12. marts 2013

StudPsyk

1990h skriver:

kvinden i videoens anus stod bar et par centimeter ud

Nååh sådan! Altså nu kunne jeg, af åbenlyse årsager, ikke lige se den kropsdel under fødslen, men det tror jeg da gerne! Du presser jo alt hvad du har lært, plus det her menneske jo ligesom udvider og maser på det hele! - Men bare rolig, dit røvhul skal nok se normalt ud bagefter! Haha

Anmeld

12. marts 2013

1990h

Dorthe1986 skriver:

Hehe, kan slet ikke lade være med at grine nu Men altså kan ikke rigtig svare på det, da jeg af gode grunde ikke lige så derned på det givne tidspunkt

haha nej det nok ikke det man fokusere mest på

Anmeld

12. marts 2013

Muhmi

1990h skriver:

Nu var mit hovede ikke så tæt på min røv at jeg kunne finde ud af om den lavede trutmund til jordemoren, men ja, hvorfor skulle den ikke være mega udspilet, det er alt andet jo dernede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.