når man føder, ligner røven så en trompet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

22

Er sikker på at min nummi så smuk og harmonisk ud imens jeg pressede derudaf. Lidt ligesom ens egne prutter dufter af roser. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

1990h

22 skriver:

Er sikker på at min nummi så smuk og harmonisk ud imens jeg pressede derudaf. Lidt ligesom ens egne prutter dufter af roser. 

jhaha jeg tror du har ret

Anmeld

12. marts 2013

1990h

MorDk skriver:

HAHA dagens grin!!

Mit røvhul var rimlig udspilet haha har nemlig set billeder... men vil skåne jer...

Muhahahah så er der faktisk nogle der har set det med egne øjne

Anmeld

12. marts 2013

MorDk

1990h skriver:

Muhahahah så er der faktisk nogle der har set det med egne øjne

JA .... jeg var en anelse skræmt! Har hele min fødsel af vores datter i billeder.

Anmeld

12. marts 2013

1990h

MorDk skriver:

JA .... jeg var en anelse skræmt! Har hele min fødsel af vores datter i billeder.

ej hvor spændende.

det har jeg frabedt mig at få. og kæresten ved at kameraet ikke skal down there. men er sikker på det alligevel er spændende at se bagefter.

måske jeg får lyst til det hvis vi skal have flere børn.

Anmeld

12. marts 2013

MortilElias2010

Janne T. skriver:

Nååh sådan! Altså nu kunne jeg, af åbenlyse årsager, ikke lige se den kropsdel under fødslen, men det tror jeg da gerne! Du presser jo alt hvad du har lært, plus det her menneske jo ligesom udvider og maser på det hele! - Men bare rolig, dit røvhul skal nok se normalt ud bagefter! Haha

Vil vove at sige ikke nødvendigvis at den ligner sig selv helt efterfølgende  

Anmeld

12. marts 2013

1990h

MortilElias2010 skriver:

Vil vove at sige ikke nødvendigvis at den ligner sig selv helt efterfølgende  

whaaat

hvad ved du?

Anmeld

12. marts 2013

MortilElias2010

1990h skriver:

whaaat

hvad ved du?

Skal vi ikke bare sige at med en søn på 3 år, så ved jeg af erfaring at jeg har men i området efter fødslen. Ikke nok til at overveje operation, manden er tilfreds men er absolut ikke helt der hvor jeg var engang i formen. Fra tid til anden generer det mig. Størstedelen af tiden tænker jeg ikke over det. 

Anmeld

12. marts 2013

1990h

MortilElias2010 skriver:

Skal vi ikke bare sige at med en søn på 3 år, så ved jeg af erfaring at jeg har men i området efter fødslen. Ikke nok til at overveje operation, manden er tilfreds men er absolut ikke helt der hvor jeg var engang i formen. Fra tid til anden generer det mig. Størstedelen af tiden tænker jeg ikke over det. 

godt du ikke tænker over det hele tiden..

ja jeg ved ikke hvordan jeg skal spørge. men er det fordi den ikke er poppet ind igen??

Anmeld

12. marts 2013

MortilElias2010

1990h skriver:

godt du ikke tænker over det hele tiden..

ja jeg ved ikke hvordan jeg skal spørge. men er det fordi den ikke er poppet ind igen??

Præcis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.