når man føder, ligner røven så en trompet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

Muffin_girl

Ej undskyld men nu griner jeg lidt .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

o1Mutte

1990h skriver:

i formiddags så jeg en fødsels video. tænkte at nu måtte det være tid med 37 dage til termin..

ligner ens røvh*l virkelig en trompet ?

Anmeld

12. marts 2013

Frejsmor

1990h skriver:

eej så må jeg gå i detaljer for har ikke videoen her. den er på vores tablet..

men tænker det måske meget almindeligt at røven stod total udspilet ud under presseveer men det nok også de færreste der har set det selv

Altså hvis man ikke får et lavement(en slags tarmskyldning) inden fødslen, så er der jo risiko for at man kommer til at ja du ved, lave stort midt i det hele - såå tænker det nok er normalt at man er lidt åben bagtil også, i større eller mindre grad..

Men må indrømme, jeg så ikke efter og har ikke hørt noget om hvordan jeg så ud bagtil dengang..

Anmeld

12. marts 2013

Dorthe1986

Janne T. skriver:

Nååh sådan! Altså nu kunne jeg, af åbenlyse årsager, ikke lige se den kropsdel under fødslen, men det tror jeg da gerne! Du presser jo alt hvad du har lært, plus det her menneske jo ligesom udvider og maser på det hele! - Men bare rolig, dit røvhul skal nok se normalt ud bagefter! Haha

Hehe, ja ligesom det er også er normalt at der kan komme lidt med ud den vej, med al den pressen

Anmeld

12. marts 2013

1990h

Janne T. skriver:

Nååh sådan! Altså nu kunne jeg, af åbenlyse årsager, ikke lige se den kropsdel under fødslen, men det tror jeg da gerne! Du presser jo alt hvad du har lært, plus det her menneske jo ligesom udvider og maser på det hele! - Men bare rolig, dit røvhul skal nok se normalt ud bagefter! Haha

Prææcist jeg blev bare sådan lidt Paf. der i forvejen fyldt med diverse fedtede sager dernede og en baby på vej ud også så røven sådan ud. men mon ikke den popper ind igen

Jeg skal vidst stoppe med at se fødselsvideoer og bare forberede mig på min egen fødsel

Anmeld

12. marts 2013

StudPsyk

Dorthe1986 skriver:

Hehe, ja ligesom det er også er normalt at der kan komme lidt med ud den vej, med al den pressen

Oh yes! Den præsterede jeg vist! min værste frygt - sjovt nok var jeg pisse ligeglad, da det så skete Ligesom lidt vigtigere (og smertefulde) ting at tage sig af!

Anmeld

12. marts 2013

1990h

AalborgPigen skriver:

Ej undskyld men nu griner jeg lidt .. 

du velkommen til at grine.

Men som første gangs fødende er der altså ikke grænser for hvad jeg vender og drejer oppe i mit hovede i løbet af sådan en dag:p

Anmeld

12. marts 2013

StudPsyk

1990h skriver:

Prææcist jeg blev bare sådan lidt Paf. der i forvejen fyldt med diverse fedtede sager dernede og en baby på vej ud også så røven sådan ud. men mon ikke den popper ind igen

Jeg skal vidst stoppe med at se fødselsvideoer og bare forberede mig på min egen fødsel

Haha! Som du kan sige det! ALtså lad mig sige det sådan.. Jeg ELSKER fødselsdokumentarer og alt det der, men bryder mig ikke om at se, når det hele er udspilet og sådan! Der er jeg dog lidt sart

Anmeld

12. marts 2013

Laulund87

Jeg tror du skal stoppe med at se de videoer

Jeg har godt nok aldrig tænkt over om man ser sådan ud, men det er da muligt

Anmeld

12. marts 2013

1990h

Dorthe1986 skriver:

hihi ja det har jeg hørt.

men det "skider" man nok højt og helligt på når man ligger der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.