når man føder, ligner røven så en trompet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

o1Mutte

Muhmi skriver:

Nu var mit hovede ikke så tæt på min røv at jeg kunne finde ud af om  den lavede trutmund til jordemoren, men ja, hvorfor skulle den ikke være mega udspilet, det er alt andet jo dernede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

1990h

Laulund87 skriver:

Jeg tror du skal stoppe med at se de videoer

Jeg har godt nok aldrig tænkt over om man ser sådan ud, men det er da muligt

du har nok ret

Anmeld

12. marts 2013

Kløver

1990h skriver:

eej så må jeg gå i detaljer for har ikke videoen her. den er på vores tablet..

men tænker det måske meget almindeligt at røven stod total udspilet ud under presseveer men det nok også de færreste der har set det selv

Har jeg aldrig hørt om før og har aldrig set det på nogle af de videoer jeg har set, har enkelte set at der kommer afføring med ud og er også det, en enkelt gang set en som fik orgasme under veerne og en gang en som fødte i vand hvor forsterhinden stadig var intakt

Anmeld

12. marts 2013

1990h

Janne T. skriver:

Haha! Som du kan sige det! ALtså lad mig sige det sådan.. Jeg ELSKER fødselsdokumentarer og alt det der, men bryder mig ikke om at se, når det hele er udspilet og sådan! Der er jeg dog lidt sart

Åh ja. sådan har jeg det også. for min skyld behøver de ikke filme alle detaljerne med

Anmeld

12. marts 2013

Dorthe1986

Janne T. skriver:

Oh yes! Den præsterede jeg vist! min værste frygt - sjovt nok var jeg pisse ligeglad, da det så skete Ligesom lidt vigtigere (og smertefulde) ting at tage sig af!

Hehe, så er vi i samme båd! Det var også bare det jeg frygtede allermest, men som du siger i situationen, "i couldn't care less"

Anmeld

12. marts 2013

Muffin_girl

1990h skriver:

du velkommen til at grine.

Men som første gangs fødende er der altså ikke grænser for hvad jeg vender og drejer oppe i mit hovede i løbet af sådan en dag:p

Det kan jeg sagtens forstå!100% .. Tror at sådanne videoer skræmmer lidt..

Anmeld

12. marts 2013

StudPsyk

Dorthe1986 skriver:

Hehe, så er vi i samme båd! Det var også bare det jeg frygtede allermest, men som du siger i situationen, "i couldn't care less"

Jeg vil faktisk sige, at man er ret sej, hvis man kan finde overskud til at føle sig flov over det i sådan en fødselssituation

Anmeld

12. marts 2013

1990h

Maja84 skriver:

Har jeg aldrig hørt om før og har aldrig set det på nogle af de videoer jeg har set, har enkelte set at der kommer afføring med ud og er også det, en enkelt gang set en som fik orgasme under veerne og en gang en som fødte i vand hvor forsterhinden stadig var intakt

Hold da op. ja så har du da set alt andet hehe. det kan jo ikke undgåes at der sker lidt oven i sådan en process..

Anmeld

12. marts 2013

1990h

Janne T. skriver:

Jeg vil faktisk sige, at man er ret sej, hvis man kan finde overskud til at føle sig flov over det i sådan en fødselssituation

der beroligede du mig lige..jeg er hundered for at skide på briksen..

Anmeld

12. marts 2013

Dorthe1986

Janne T. skriver:

Ja nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.