FrkZier skriver:
arhmen det simpelthen SÅ belastende, kan ikke spise med bestik uden det skal gøre ondt, eller holde fast om noget uden mine fingre bare instant begynder at sove - ÅH hvor kan jeg blive helt hysterisk!
som regel er JM's skøn lidt mere præcis end lægens da de har mere erfaring med det, meeeeeeeeeeeen - de kan jo også godt skønne ved siden af, som du ved 
jeg regner da ihvertfald med at blive sendt til en vækstscanning hvis det er der kommer igangsættelse på tale, fordi tænker de skal sikre sig han reelt er stor, fordi de sætter mig med sikkerhed ikke igang hvis han er en lille en (hvilket jeg dog tvivler stærkt på).
tror du ikke der automatisk er lidt mere obs. på dig og bebs nu du tidligere har fået en stor baby? ellers må du jo sørge for at banke i bordet
!
jeg lover at komme med en update efter jeg har været ved JM d.25! 
Iih det kan jeg altså godt forstå søde, det er sgu også irriterende at føle sig handicappet af sin graviditet, jeg håber håber virkelig ikke det bliver så slemt igen her anden gang for mig, det kunne godt nok se kønt ud, mor der står der og fumler med lillemandens lynlås.. 
Det kan selvfølgelig godt være derfor lægen afstod fra at skønne, eller også var det bare ekstra svært for dem, fordi jeg jo var og er lidt en tyk dame..
Måske også derfor JM skønnede så meget ved siden af, who knows.. 
Ja det tror jeg også du kan være sikker på, de sætter ikke igang uden at være helt sikre på det er det rigtige for dig og baby.. 
Altså som nogen tidligere skrev så er det jo ikke en STOR baby før den er 4500+, så jeg kan godt blive lidt i tvivl i hvert fald(han var jo "kun" 4306g), meen taget i betragtning at jeg ikke havde en hel nem fødsel, så kunne det godt tænke sig JM var lidt mere åben for at lytte til mine ønsker og bekymringer, det håber jeg da.. Jeg er nu faktisk ikke sådan specielt nervøs for en ny fødsel, jeg håber nok lidt på at vejen er banet for den næste hehe.. 
Iih skønt, det vil jeg glæde mig til.. Der kommer også snart en lille update herfra, vi skal jo til NF d. 21(så tror jeg jeg laver min første rigtige tråd om lillebrøster)..