hjemvendt fra 3. lægebesøg og en masse tanker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

1990h

baby012 skriver:

Har ingen personlig erfarring desværre, men har en veninde som næsten lige har født en "lille" dreng på 5300 g  

hun er lille og spinkel, men fik ham ud selv.. En uge over termin så det kan lade sig gøre selvom det lyder helt åndsvagt  

holy shit..

hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

FrkZier

baby012 skriver:

Har ingen personlig erfarring desværre, men har en veninde som næsten lige har født en "lille" dreng på 5300 g  

hun er lille og spinkel, men fik ham ud selv.. En uge over termin så det kan lade sig gøre selvom det lyder helt åndsvagt  

en lille og spinkel pige kan sagtens have et større bækken og dermed føde et større barn end en stor og kraftig pige

Anmeld

12. marts 2013

tarkoflen

Øv dét lyder godt nok ikke rart!

Jeg ville nok være villig til at prøve alt for at slippe af med det, herunder zoneterapi eller akupunktur

Jeg skal til akupunktur i morgen, for at se, om hun kan lindre mine bækkensmerter... For det er også vanvittig irriterende! Og hvis jeg kan gøre et eller andet for at afhjælpe det, så afsted med mig!

Håber du kan finde et eller andet, der kan afhjælpe det, for kan godt forstå at du er ret træt af det!

Anmeld

12. marts 2013

FrkZier

tarkoflen skriver:

Øv dét lyder godt nok ikke rart!

Jeg ville nok være villig til at prøve alt for at slippe af med det, herunder zoneterapi eller akupunktur

Jeg skal til akupunktur i morgen, for at se, om hun kan lindre mine bækkensmerter... For det er også vanvittig irriterende! Og hvis jeg kan gøre et eller andet for at afhjælpe det, så afsted med mig!

Håber du kan finde et eller andet, der kan afhjælpe det, for kan godt forstå at du er ret træt af det!

jeg har været til akkupressur, og næste skridt bliver akupuntur - selvom jeg virkelig virkelig VIRKELIG ikke kan lide tanken om at få nåle ind, men er villig til at gøre stort set alt!

så håber jeg da det hjælper dig!

Anmeld

12. marts 2013

tarkoflen

FrkZier skriver:

jeg har været til akkupressur, og næste skridt bliver akupuntur - selvom jeg virkelig virkelig VIRKELIG ikke kan lide tanken om at få nåle ind, men er villig til at gøre stort set alt!

så håber jeg da det hjælper dig!

Nålene er altså ikke så slemme! De er jo bittesmå og hvis du siger, at du har nåleskræk, så skal en god akupunktør nok afhjælpe det, det sagde min akupunktør i hvert fald! Jeg har dog ikke nåleskræk, men det har kæresten, og jeg ville gerne have haft ham afsted for allergi

Kender du en god akupunktør? Ellers vil jeg godt høre min, om hun kender en, der hvor du bor

Jeg har også fået sådan noget bindevævsmassage, og det mener jeg altså også kan hjælpe mod væskeophobninger? Men ved ikke om det kan hjælpe, når det er så vildt som dit er!

Anmeld

12. marts 2013

FrkZier

tarkoflen skriver:

Nålene er altså ikke så slemme! De er jo bittesmå og hvis du siger, at du har nåleskræk, så skal en god akupunktør nok afhjælpe det, det sagde min akupunktør i hvert fald! Jeg har dog ikke nåleskræk, men det har kæresten, og jeg ville gerne have haft ham afsted for allergi

Kender du en god akupunktør? Ellers vil jeg godt høre min, om hun kender en, der hvor du bor

Jeg har også fået sådan noget bindevævsmassage, og det mener jeg altså også kan hjælpe mod væskeophobninger? Men ved ikke om det kan hjælpe, når det er så vildt som dit er!

jeg har meeega nåleskræk, men må jo 'bare' bide det i mig, der er ikke rigtig nogen vej udenom..

ved ikke om det er en god en, men skal til en på herlev hospital

Anmeld

12. marts 2013

tarkoflen

FrkZier skriver:

jeg har meeega nåleskræk, men må jo 'bare' bide det i mig, der er ikke rigtig nogen vej udenom..

ved ikke om det er en god en, men skal til en på herlev hospital

Ihh hvor dejligt, at du kan få det på sygehuset, mit er for egen regning

Håber det kan hjælpe dig og at du kan overvinde din nåleskræk

Anmeld

12. marts 2013

Krussedulle

FrkZier skriver:

Jeg har idag (32+5) været til 3. lægesamtale.

Vi snakkede rigtig meget om mine massive væskeophobninger der på nuværende tidspunkt gør det rigtig svært for mig at have en normal hverdag - mine fingre sover KONSTANT! uanset hvad jeg foretager mig sover de..

han (som alle andre) skønnede bebs til at være en stor basse dreng og sagde at han godt kunne blive lidt nervøs for om han ville blive for stor til jeg ville kunne få ham ud selv.

med disse to faktorer i spil, ville han anbefale at jeg bliver sat igang et par uger før termin, men det er selvfølgelig ikke en beslutning han kan tage, det er op til min JM, så derfor skal jeg snakke med min JM om det til næste besøg (om 2 uger) - så nu HÅBER jeg dybt og inderligt at min JM er enig i at det er bedst jeg bliver sat igang et par uger før (og senest til termin), fordi er lige ved at gå ud af mit gode skind efterhånden!

.. der skulle vel tilfældigvis ikke være andre der har været i samme situation? og hvad var udfaldet af det?

Puha din stakkel.

Kender desværre intet til sovende fingre..

Men jeg håber at din Jm er med på den plan!

Min Jm skønnede i øvrigt et helt kg ved siden af, hun mente 3500 g.. Men ud kom en basse på 4500 g

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.