hjemvendt fra 3. lægebesøg og en masse tanker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

FrkZier

Ka+Ma=Be skriver:

Ja han var godt stor! hehe.
Selvfølgelig ønsker de at barnet bliver inde længst muligt, men med lægens vurdering, ville det, som sagt, undre mig hvis ikke du bliver sat igang en smule før termin.
Krydser fingre for dig

jeg har faktisk læst at alt efter 37+0 er "spild  tid" - misforstå mig ret :p

men ja vi må se hvad JM  siger, nu jeg bare mega spændt på den samtale om 2 uger!

mange tak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

FrkZier skriver:

jeg har faktisk læst at alt efter 37+0 er "spild  tid" - misforstå mig ret :p

men ja vi må se hvad JM  siger, nu jeg bare mega spændt på den samtale om 2 uger!

mange tak!!

Haha jeg ved hvad du mener

Anmeld

11. marts 2013

Kløver

Det eneste råd jeg kan give er zoneterapi og støttestrømper, hjalp rigtig meget for mig, for vand i kroppen

Anmeld

11. marts 2013

FrkZier

Maja84 skriver:

Det eneste råd jeg kan give er zoneterapi og støttestrømper, hjalp rigtig meget for mig, for vand i kroppen

zoneterapi- er det ikke lidt ala akupressur?

jeg har ihvertfald været afsted og blive trykket på osv, men det hjalp ikke rigtig

støttestrømper, er det ikke primært til fødderne? eller er det mig der har misforstået  noget? findes de også til hænder/arme?

Anmeld

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

PS - se lige de uhyggelige billeder!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2013

Kløver

FrkZier skriver:

zoneterapi- er det ikke lidt ala akupressur?

jeg har ihvertfald været afsted og blive trykket på osv, men det hjalp ikke rigtig

støttestrømper, er det ikke primært til fødderne? eller er det mig der har misforstået  noget? findes de også til hænder/arme?

Jo havde til fødder men mener man kan få nogle til hænder/armene
Zoneterapi er bestemte tryk under fødderne, ved ikke hvad akupressur er for noget, har selv fået det med nålene og hjalp intet

Anmeld

11. marts 2013

1990h

FrkZier skriver:

Jeg har idag (32+5) været til 3. lægesamtale.

Vi snakkede rigtig meget om mine massive væskeophobninger der på nuværende tidspunkt gør det rigtig svært for mig at have en normal hverdag - mine fingre sover KONSTANT! uanset hvad jeg foretager mig sover de..

han (som alle andre) skønnede bebs til at være en stor basse dreng og sagde at han godt kunne blive lidt nervøs for om han ville blive for stor til jeg ville kunne få ham ud selv.

med disse to faktorer i spil, ville han anbefale at jeg bliver sat igang et par uger før termin, men det er selvfølgelig ikke en beslutning han kan tage, det er op til min JM, så derfor skal jeg snakke med min JM om det til næste besøg (om 2 uger) - så nu HÅBER jeg dybt og inderligt at min JM er enig i at det er bedst jeg bliver sat igang et par uger før (og senest til termin), fordi er lige ved at gå ud af mit gode skind efterhånden!

.. der skulle vel tilfældigvis ikke være andre der har været i samme situation? og hvad var udfaldet af det?

Har det nøjagtigt som dig. Skal til ekstra læge besøg på onsdag.

Jeg har haft enormt meget vand i kroppen siden uge 25. Både fødder og fingre og nu også knæ. Mine fingre og arme støver, prikker og stikker og op til en time efter jeg er vågnet kan jeg ikke bukke tre af fingrene på begge mine hænder det er så belastende og forvrænger virkelig hverdagen.

jeg er spændt på hvad hun siger onsdag omkring det hele og om.der.overhovedet er noget der kan gøres. .

Men snak med jordmor. Hvis hun vurdere at baby bliver for stor ville hun nok ha dig til scanning og tjekke hans størrelse.

Måske er han slet ikke så stor som de tror. Det hører man jo tit

Anmeld

11. marts 2013

FrkZier

Ka+Ma=Be skriver:

PS - se lige de uhyggelige billeder!!!

hold da op!

jeg kan så kvittere med et billede af mine fødder efter jeg havde sandaler  med stropper på i 30min (det gør jeg ALDRIG igen)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2013

1990h

FrkZier skriver:

problemet er bare lige pt at jeg ikke har det godt  - ved godt at han selvfølgelig er vigtigst, men han har det som blommen i et æg derinde(heldigvis)

han skønnede ham til omkring 2300 g, så han skal nok nå at blive en god str. næsten uanset hvornår han kommer ud

Jeg bliver lidt forvirret over alle de delte meninger om babyers størrelse.
Måde min jordmor og læge har sagt at i uge 32+ skal baby da helst veje over 2kilo.

Anmeld

11. marts 2013

FrkZier

1990h skriver:

Har det nøjagtigt som dig. Skal til ekstra læge besøg på onsdag.

Jeg har haft enormt meget vand i kroppen siden uge 25. Både fødder og fingre og nu også knæ. Mine fingre og arme støver, prikker og stikker og op til en time efter jeg er vågnet kan jeg ikke bukke tre af fingrene på begge mine hænder det er så belastende og forvrænger virkelig hverdagen.

jeg er spændt på hvad hun siger onsdag omkring det hele og om.der.overhovedet er noget der kan gøres. .

Men snak med jordmor. Hvis hun vurdere at baby bliver for stor ville hun nok ha dig til scanning og tjekke hans størrelse.

Måske er han slet ikke så stor som de tror. Det hører man jo tit

åh det lyder som hvordan jeg har det

føler med dig!

- du må lige komme med en update på hvad hun siger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.