hjemvendt fra 3. lægebesøg og en masse tanker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

FrkZier

Frejsmor skriver:

Iih det kan jeg altså godt forstå søde, det er sgu også irriterende at føle sig handicappet af sin graviditet, jeg håber håber virkelig ikke det bliver så slemt igen her anden gang for mig, det kunne godt nok se kønt ud, mor der står der og fumler med lillemandens lynlås..

Det kan selvfølgelig godt være derfor lægen afstod fra at skønne, eller også var det bare ekstra svært for dem, fordi jeg jo var og er lidt en tyk dame.. Måske også derfor JM skønnede så meget ved siden af, who knows..

Ja det tror jeg også du kan være sikker på, de sætter ikke igang uden at være helt sikre på det er det rigtige for dig og baby..

Altså som nogen tidligere skrev så er det jo ikke en STOR baby før den er 4500+, så jeg kan godt blive lidt i tvivl i hvert fald(han var jo "kun" 4306g), meen taget i betragtning at jeg ikke havde en hel nem fødsel, så kunne det godt tænke sig JM var lidt mere åben for at lytte til mine ønsker og bekymringer, det håber jeg da.. Jeg er nu faktisk ikke sådan specielt nervøs for en ny fødsel, jeg håber nok lidt på at vejen er banet for den næste hehe..

Iih skønt, det vil jeg glæde mig til.. Der kommer også snart en lille update herfra, vi skal jo til NF d. 21(så tror jeg jeg laver min første rigtige tråd om lillebrøster)..

det er meega belastende!

jeg krydser fingre for at du ikke får det ligeså slemt denne gang!

ved faktisk ikke om det er sværre for dem at skønne hvis der er lidt mere polstring? det kan da egentlig godt være, tænker det vel er nemmere at mærke 'direkte' på barnet hvis der ikke er så meget ekstra i vejen? hmm..

argh jeg vil nu altså også kategorisere ham som værende en stor baby

ih det lige om lidt, glæder mig til at høre om det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Frejsmor

FrkZier skriver:

det er meega belastende!

jeg krydser fingre for at du ikke får det ligeså slemt denne gang!

ved faktisk ikke om det er sværre for dem at skønne hvis der er lidt mere polstring? det kan da egentlig godt være, tænker det vel er nemmere at mærke 'direkte' på barnet hvis der ikke er så meget ekstra i vejen? hmm..

argh jeg vil nu altså også kategorisere ham som værende en stor baby

ih det lige om lidt, glæder mig til at høre om det!!

Meget - det gør det jo heller ikke nemmere at binde de skide snørrebånd, som der i forvejen er så langt ned til, vel?

Tak søde, det gør jeg også!

Ja det jo lige det jeg tænker, JM skulle i hvert fald lige volde maven liidt ekstra meget sys jeg nok hehe.. 

Jaa, det syntes vi jo også hehe, vi fik os da lidt et chok hehe..

Jaa, jeg glæder mig også bare rigtig meget, blir dejligt at se den bette fis derinde igen..

Anmeld

11. marts 2013

FrkZier

Frejsmor skriver:

Meget - det gør det jo heller ikke nemmere at binde de skide snørrebånd, som der i forvejen er så langt ned til, vel?

Tak søde, det gør jeg også!

Ja det jo lige det jeg tænker, JM skulle i hvert fald lige volde maven liidt ekstra meget sys jeg nok hehe.. 

Jaa, det syntes vi jo også hehe, vi fik os da lidt et chok hehe..

Jaa, jeg glæder mig også bare rigtig meget, blir dejligt at se den bette fis derinde igen..

haha præcis - de er ALLEREDE lidt for langt væk, ingen grund  til at gøre det mere besværligt

det bliver spændende at se om lillebrøster bliver ligeså stor som Frej

forstår jeg godt! det simpelthen bare så fantastisk

Anmeld

11. marts 2013

Frejsmor

FrkZier skriver:

haha præcis - de er ALLEREDE lidt for langt væk, ingen grund  til at gøre det mere besværligt

det bliver spændende at se om lillebrøster bliver ligeså stor som Frej

forstår jeg godt! det simpelthen bare så fantastisk

Lige præcis hehe, man skal jo næsten op efter luft 3 gange i forvejen for at få bundet de skide tingester, hvis det fortsætter blir man jo aldrig færdig..

Jeg kunne næsten ikke forestille mig andet hehe.. Men som jeg kunne forstå på min JM til fødslen, så var min moderkage også noget af en stor en og RIIGTIG FLOOT som hun sagde, mine babyer lider i hvert fald ikke nød hehe.. Jeg tror også jeg kom fremtil dengang, at når man trak baby, moderkage, fostervand og vand i kroppen fra, så var der næsten ikke mere graviditetsvægt tilbage hehe..

Mmm helt sikkert!! Det ville heller ikke være helt skidt med sådan en vægtscanning hva? Så kan I også lige få set supermanden en ekstra gang inden han kommer ud i lyset..

Anmeld

11. marts 2013

FrkZier

Frejsmor skriver:

Lige præcis hehe, man skal jo næsten op efter luft 3 gange i forvejen for at få bundet de skide tingester, hvis det fortsætter blir man jo aldrig færdig..

Jeg kunne næsten ikke forestille mig andet hehe.. Men som jeg kunne forstå på min JM til fødslen, så var min moderkage også noget af en stor en og RIIGTIG FLOOT som hun sagde, mine babyer lider i hvert fald ikke nød hehe.. Jeg tror også jeg kom fremtil dengang, at når man trak baby, moderkage, fostervand og vand i kroppen fra, så var der næsten ikke mere graviditetsvægt tilbage hehe..

Mmm helt sikkert!! Det ville heller ikke være helt skidt med sådan en vægtscanning hva? Så kan I også lige få set supermanden en ekstra gang inden han kommer ud i lyset..

hehe fuldstændig

de lever godt derinde dine bebser, det helt sikkert

her tror jeg at ligeså snart jeg har fået tisset alt mit væske ud, så der nok heller ikke voldsomt med overflødige graviditets kilo (håber jeg)

ja det ville jeg da bestemt ikke brokke mig over, så skulle man da også være et skarn

Anmeld

11. marts 2013

Kløver

simone_jacobsen skriver:

Zoneterapi er massage og trykken i forskellige zoner på fødderne

Tak men ved god hvad zoneterapi er, men vidste ikke hvad akupressur var

Anmeld

11. marts 2013

Kløver

Ka+Ma=Be skriver:

Det er sådan noget man lidt lykkeligt glemmer for fanden det var ubehageligt.

Det er en af de ting jeg desværre ikke glemmer, har haft meget vand i kroppen begge gange pga ssf og har stadig følelsen af at have lette ødemer trods min datter er næsten 11 mdr og kan stadig ikke passe min vielsesring

Anmeld

12. marts 2013

Ka+Ma=Be

Maja84 skriver:

Det er en af de ting jeg desværre ikke glemmer, har haft meget vand i kroppen begge gange pga ssf og har stadig følelsen af at have lette ødemer trods min datter er næsten 11 mdr og kan stadig ikke passe min vielsesring

Øv hvor irriterende! Jeg kunne dog længe heller ikke passe mine ringe eller stilletter - men det kan jeg nu! Håber det bedrer sig 

Anmeld

12. marts 2013

Kløver

Ka+Ma=Be skriver:

Øv hvor irriterende! Jeg kunne dog længe heller ikke passe mine ringe eller stilletter - men det kan jeg nu! Håber det bedrer sig 

Tak, man kan jo håbe

Anmeld

12. marts 2013

baby012

Har ingen personlig erfarring desværre, men har en veninde som næsten lige har født en "lille" dreng på 5300 g  

hun er lille og spinkel, men fik ham ud selv.. En uge over termin så det kan lade sig gøre selvom det lyder helt åndsvagt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.