bøllen skriver:
Jeg ved det simpelthen ikke.
min dreng havde som din pige OFTE ondt i maven, var hjemme næsten hver uge. Til sidst gik vi til lægen som selvfølgelig kunne konstratere At der intet var.
i første kl var han hjemme i 3 dage nægtede at gå i skole, sagde han ikke ville leve mere. Læreren sagde det var helt alm
Øh nej.
han skiftede klasse det hjalp lidt, siden har vi fundet ud af han er MEGET sensitiv.
han var bagud med det faglige, tror han brugte SÅ mange resourcer på at være der , og komme igennem dagen.
er det en god klasse din pige går i ?
har hun fået gode relationer til de andre ?
Min datter er nemlig også meget sensitiv, vi har jo en ret voldsom fortid, og hun viser tydeligt at hun er "vokset" op med en forældre, som var/er misbruger. Hun bruger alt energi på, at skulle forholde sig til ALT, hvad der foregår omkring hende, hvilket betyder, at hun selvfølgelig har svært ved at holde fokus.
Alt det har jeg sagt til dem før, men intet sker

Men jeg har fået nyt kampgejst efter at have luftet det her inde

Hmm min datter har rigtig svært ved at skabe relationer med andre. Hun har 2 gange leget med nogen udenfor skolen.
Hun bliver så let trynet af andre, fordi hun simpelthen ikke siger fra overfor andre, og hun siger som sådan heller ikke til, hvis der er noget hun gerne vil.
Jeg synes klassen er god, der er bare en rimelig høj udskiftning allerede nu synes jeg. 2 nye er kommet ind, og 2 er gået ud