endnu en om at gå 0.kl om :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2013

Mamalou

wamse skriver:

Jeg har rykket i de tråde der er tror jeg

Jeg har en super dygtig socialrådgiver i børne- og ungeafdelingen, som kender os, og har bevilget aflastning til os, hende har jeg også skrevet til nu.

Jeg har spurgt kvinden i aflastningsfamilien, om hun vil deltage i næste skole/hjem samtale, hvilket hun gerne vil.

Jeg har haft snakket med lærer, skolepsykologen og akt læreren. Så ved ikke, hvad jeg mere skal gribe om. Men jeg sender en mail til akt læreren i løbet af weekenden

Det kunne være et I skulle holde et fælles møde hvor alle mand kommer med? Ellers har jeg ingen bud, det lyder til at du har godt styr på det og får taget hånd om det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

tarkoflen

wamse skriver:

Der er kun en årgang mere, men de 2 klasser arbejder tæt sammen, ud over det, så går der en dreng der, som sidste år i den grad overskred min datters grænser, så ham skal hun på ingen måde i klasse med

Ellers er det en regulær skoleskift.

Forstår simpelthen ikke, at de ikke søger støtten til hende, istedet for at hun tydeligt mærker, at hun har brug for for meget i følge læreren

Hvis hun skal gå et år om, så vil hun vel ikke komme i klasse med den dreng, der overtrådte hendes grænser? Og så vil hun kunne starte på en frisk med en ny lære, ville hun ikke?

Problemet med at søge støtte kan jo desværre nok være at de ved at hun ikke der "dårlig" nok til at kunne få støttetimer

Håber l finder en god løsning til hende!

Anmeld

9. marts 2013

wamse

tarkoflen skriver:

Hvis hun skal gå et år om, så vil hun vel ikke komme i klasse med den dreng, der overtrådte hendes grænser? Og så vil hun kunne starte på en frisk med en ny lære, ville hun ikke?

Problemet med at søge støtte kan jo desværre nok være at de ved at hun ikke der "dårlig" nok til at kunne få støttetimer

Håber l finder en god løsning til hende!

Jeg svarede egentligt ud fra om hun skulle skifte over i den anden klasse nu
Selvom hun så skulle gå året om igen, så er jeg ikke sikker på, at det ville være det bedste, når de to lærere arbejder meget tæt sammen, og klasserne er adskilt af en skydedør, som de ofte har åbent, så hvis meget af det her hænger sammen med hendes lærer, så ville det følge med

Men kan ikke forstå, hvis de kan sidde og vurdere, om det kan lade sig gøre at søge støtte, det kunne jo være, at der var noget belæg for i vores privatliv også, så i det mindste burde det være noget, som man tog op med mig

Jeg har kontaktet vores socialrådgiver, og så fortsætter jeg på mandag

Anmeld

9. marts 2013

wamse

Har altså en fantastisk socialrådgiver

Jeg sendte en mail til hende i går omkring min bekymring, og i dag skrev hun (ja på en lørdag) at hun nu havde sendt en mail til skolepsykologen/ppr, for at få sat gang i noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.