Hvis der var tvivl om, et barn kan fortsætte op i 0 klasse, ville man ikke have drøftet det med forældrene nu?
Jeg var til min datters første skole/hjem samtale i sep/okt sidste år, og de havde absolut intet positivt at sige omkring hende

Fagligt var hun slet ikke med, og jeg kunne ikke genkende deres billede af hende. Det ramte mig virkelig helt vildt.
Nu har jeg så øvet alfabetet og lyde med hende siden, og jeg begynder helt ærligt at tænke, at hun ikke skal i 1. klasse. For hende giver bogstaverne ingen mening, og hun oplever hver dag, at hun ikke er lige så god som de andre i skolen. Hun har helt klart indtrykket af, at hun får skæld ud ofte af læreren fordi hun ikke forstår, hvad det er hun skal. I dag har læreren så åbenbart sagt til hende, at hun altid var den som havde brug for voksenhjælp, og min datter følte sig i den grad gjort forkert

Hun ønsker så meget at få opgaver med hjem som de andre, at hun i dag gik ud i køkkenet og selv satte kryds på et ark, så det så ud som om, at hun var så dygtig at hun kunne få lektier for. Det gør sgu ondt

Der er forældremøde i april igen. Jeg gruer det allerede.
Ved sgu ikke hvad jeg skal gøre for at hjælpe hende, hvad ville i gøre?
Anmeld