Nessie skriver:
I fredags var vi (endelig) til NF-skanningen.
Vi var SÅ nervøse for at noget var gået galt igen, men med det samme skanneren blev sat på maven kunne i se en lille "frø" der spjættede lystigt 

Der var ingen tvivl om at der i hvert fald var liv, og den havde bestemt heller ikke tænkt sig at ligge stille og gøre det nemt for skanningsdamen 
Det gjorde nu ikke noget, jo mere besværligt det var at få den målt, jo mere tid havde vi til at nyde synet af en perfekt lille bitte baby der rigtig hyggede sig og vendte sig rundt i alle retninger 
Alle tallene var fine, og størrelsen var også fin.
Ligesom Daniel var den 4 dage "for stor" i forhold til min terminsdag. Denne gang valgte hun så at sætte mig frem i termin, så det nu hedder d. 2/9 i stedet for d. 6/9.
Lidt skørt, synes jeg, når nu vi kan sige præcis dato og endda klokkeslet for ægoplægningen, men så kan jeg da gå på barsel lidt før 
Så alt i alt var det en rigtig god fredag, og vi tør rigtig glæde os og tro på det nu 
Nå ja, og så er jeg bange for at jeg er ved at blive småskør 
Har den sidste uges tid haft en fornemmelse af at føle lidt bevægelse, men det er jo alt for tidligt, og den er kun 7,5 cm, så tænker at det enten er ønsketænkning eller bare underlige "ryk" i min krop 
Og et lille billede af frøen