Veloverstået NF-skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

Nessie

M (: skriver:

Ej, men det er da også lidt underligt at rykke terminen, når man ved præcis, hvornpr befrugtningen er sket.. Men igen, så føles det ikke så slemt, hvis du skulle gå et par dage over (til din rigtige termin )..

Ja, det synes jeg også, men så kan jeg da i det mindste gå fra lidt før, og får jeg sukkersyge igen, så kan jeg da også blive sat i gang lidt før min "rigtige" termin 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

M (:

Nessie skriver:

Ja, det synes jeg også, men så kan jeg da i det mindste gå fra lidt før, og får jeg sukkersyge igen, så kan jeg da også blive sat i gang lidt før min "rigtige" termin 

Hihi, og det vil man da aldrig klage over

Anmeld

7. marts 2013

Nessie

merichs skriver:

Øv hvor surt med bækkenet 

Glæder mig i hvert fald til at du rammer et af mine tog

Og hvis vi ikke når at ses inden du stopper med at arbejde, så må du stå på banegården og vinke 

Det er ret surt, det bliver nogle lange måneder 

He he, hvis vi ikke ramler sammen i toget, så må du lige sige til hvornår du kører, så jeg kan komme ned og vinke til dig 

Anmeld

7. marts 2013

Nessie

M (: skriver:

Hihi, og det vil man da aldrig klage over

He he, nej 

Anmeld

7. marts 2013

Miss Church

Nessie skriver:

I fredags var vi (endelig) til NF-skanningen.

Vi var SÅ nervøse for at noget var gået galt igen, men med det samme skanneren blev sat på maven kunne i se en lille "frø" der spjættede lystigt

Der var ingen tvivl om at der i hvert fald var liv, og den havde bestemt heller ikke tænkt sig at ligge stille og gøre det nemt for skanningsdamen
Det gjorde nu ikke noget, jo mere besværligt det var at få den målt, jo mere tid havde vi til at nyde synet af en perfekt lille bitte baby der rigtig hyggede sig og vendte sig rundt i alle retninger

Alle tallene var fine, og størrelsen var også fin.
Ligesom Daniel var den 4 dage "for stor" i forhold til min terminsdag. Denne gang valgte hun så at sætte mig frem i termin, så det nu hedder d. 2/9 i stedet for d. 6/9.
Lidt skørt, synes jeg, når nu vi kan sige præcis dato og endda klokkeslet for ægoplægningen, men så kan jeg da gå på barsel lidt før

Så alt i alt var det en rigtig god fredag, og vi tør rigtig glæde os og tro på det nu

Nå ja, og så er jeg bange for at jeg er ved at blive småskør
Har den sidste uges tid haft en fornemmelse af at føle lidt bevægelse, men det er jo alt for tidligt, og den er kun 7,5 cm, så tænker at det enten er ønsketænkning eller bare underlige "ryk" i min krop

Og et lille billede af frøen  

Stort tillykke med den fine scanning! 

Anmeld

7. marts 2013

Nessie

Miss Church skriver:

Stort tillykke med den fine scanning! 

Tusind tak 

Er det virkelig allerede ved at være tid til at dine piger skal til at have fødselsdag? 

Anmeld

7. marts 2013

Miss Church

Nessie skriver:

Tusind tak 

Er det virkelig allerede ved at være tid til at dine piger skal til at have fødselsdag? 

Ja det er det Det er helt vildt underligt! Kan slet ikke forstå at der allerede er gået 38 uger  Men det bliver skønt at få dem ud. Glæder mig så meget til at se dem 

Anmeld

7. marts 2013

Nessie

Miss Church skriver:

Ja det er det Det er helt vildt underligt! Kan slet ikke forstå at der allerede er gået 38 uger  Men det bliver skønt at få dem ud. Glæder mig så meget til at se dem 

Det er da også helt vildt som tiden er gået 

Glæder mig da til at se billeder af de to små skønheder 

De må efterhånden være tunge at gå rundt med 

Anmeld

7. marts 2013

Miss Church

Nessie skriver:

Det er da også helt vildt som tiden er gået 

Glæder mig da til at se billeder af de to små skønheder 

De må efterhånden være tunge at gå rundt med 

Det er meget tungt. Jeg føler næsten at de falder ud igennem maveskindet  Men der er jo også over 5kg baby derinde nu

Anmeld

7. marts 2013

Nessie

Miss Church skriver:

Det er meget tungt. Jeg føler næsten at de falder ud igennem maveskindet  Men der er jo også over 5kg baby derinde nu

Hvor bliver det spændende (og dejligt) at få dem ud 

Håber at det bliver en hurtig og nem fødsel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.