Veloverstået NF-skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.060 visninger
65 svar
23 synes godt om
4. marts 2013

Nessie

I fredags var vi (endelig) til NF-skanningen.

Vi var SÅ nervøse for at noget var gået galt igen, men med det samme skanneren blev sat på maven kunne i se en lille "frø" der spjættede lystigt

Der var ingen tvivl om at der i hvert fald var liv, og den havde bestemt heller ikke tænkt sig at ligge stille og gøre det nemt for skanningsdamen
Det gjorde nu ikke noget, jo mere besværligt det var at få den målt, jo mere tid havde vi til at nyde synet af en perfekt lille bitte baby der rigtig hyggede sig og vendte sig rundt i alle retninger

Alle tallene var fine, og størrelsen var også fin.
Ligesom Daniel var den 4 dage "for stor" i forhold til min terminsdag. Denne gang valgte hun så at sætte mig frem i termin, så det nu hedder d. 2/9 i stedet for d. 6/9.
Lidt skørt, synes jeg, når nu vi kan sige præcis dato og endda klokkeslet for ægoplægningen, men så kan jeg da gå på barsel lidt før

Så alt i alt var det en rigtig god fredag, og vi tør rigtig glæde os og tro på det nu

Nå ja, og så er jeg bange for at jeg er ved at blive småskør
Har den sidste uges tid haft en fornemmelse af at føle lidt bevægelse, men det er jo alt for tidligt, og den er kun 7,5 cm, så tænker at det enten er ønsketænkning eller bare underlige "ryk" i min krop

Og et lille billede af frøen  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Frejsmor

Tillykke med den veloverståede NF-scanning, hvor er det bare dejligt der er liv og glade dage i maven og at I nu kan tro rigtigt på det!!

Jeg glæder mig rigtig meget til NF om en 3 ugers tid, så jeg forhåbentligt kan få den samme gode fornemmelse i maven som dig..

Som andengangs gravid, tror jeg nu ikke nødvendigvis det er for tidligt at mærke den lille, har hørt om mange der på det her tidspunkt kan mærke et eller andet derinde fra..

Anmeld

4. marts 2013

BigHope13

Ej hvor må det være en fantastisk oplevelse endnu en gang stor tillykke med det. nu kan i vist godt rigtig begynde at tro på det og nyde det ja

Anmeld

5. marts 2013

M (:

Vi var SÅ nervøse for at noget var gået galt igen, men med det samme skanneren blev sat på maven kunne i se en lille "frø" der spjættede lystigt

Der var ingen tvivl om at der i hvert fald var liv, og den havde bestemt heller ikke tænkt sig at ligge stille og gøre det nemt for skanningsdamen
Det gjorde nu ikke noget, jo mere besværligt det var at få den målt, jo mere tid havde vi til at nyde synet af en perfekt lille bitte baby der rigtig hyggede sig og vendte sig rundt i alle retninger

Ligesom Daniel var den 4 dage "for stor" i forhold til min terminsdag. Denne gang valgte hun så at sætte mig frem i termin, så det nu hedder d. 2/9 i stedet for d. 6/9.
Lidt skørt, synes jeg, når nu vi kan sige præcis dato og endda klokkeslet for ægoplægningen, men så kan jeg da gå på barsel lidt før

Så alt i alt var det en rigtig god fredag, og vi tør rigtig glæde os og tro på det nu

Har den sidste uges tid haft en fornemmelse af at føle lidt bevægelse, men det er jo alt for tidligt, og den er kun 7,5 cm, så tænker at det enten er ønsketænkning eller bare underlige "ryk" i min krop

Stort tillykke med veloverstået skanning! 

Anmeld

5. marts 2013

M (:

M (: skriver:

Stort tillykke med veloverstået skanning! 

Ville gerne liiige have skrevet lidt mere, men det gider ikke samarbejde, så prøver lige på denne måde (:

Ja, det er ret sjovt at man trods viden om det præcise tidspunkt for undfangelse sætter terminen frem/tilbage.. Det kan jo tyde på, at alle børn alligevel ikke vokser ens de første 12 uger.. Var Daniel større end gennemsnittet? 

Anmeld

5. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er bare super dejligt, at hører, at babyen bare har det super godt og spjætter derud - STORT tillykke med den veloverstået NF

Anmeld

5. marts 2013

Carina:-)

Dejligt at alt var som det skulle være 

Anmeld

5. marts 2013

LittleSteps

Tillykke  Hvor ser baby fin ud 

Anmeld

5. marts 2013

tarkoflen

Jubiii stort tilykke med den livlige lille frø!

Hvor er det bare helt fantastisk!

Jeg undrede mig også over, at jeg blev flyttet fra 2/5 til 29/4, når nu det er ICSI, men det er da så åbenbart meget normalt blev du ikke rykket frem sidste gang?

Hvor er det altså bare fantastisk, at det lykkedes og alt er godt

Stort

Anmeld

5. marts 2013

Mamalou

Nessie skriver:

Hvor skønt at komme forbi den milepæl og at I tør glæde jer og nyde det. Sikke en fin lille en. Gad vide om der gemmer sig en lille prins eller prinsesse

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.