tarkoflen skriver:
Det er lidt sjovt, så forskelligt det er! Hende der skannede mig, sagde at hun godt vidste det var fjollet, men de skulle sætte termin efter skanningen 
Hi hi ja det dur ikke de bliver ved med at flytte den 
Her går det godt! Døjer lidt med mit bækken, men det tager jeg gerne med, når bare der kommer en lille guldklump ud til os
tænker dog, at jeg vil en tur til akupunktør og se, om hun kan gøre lidt godt! Og så vil jeg også gerne, hvis hun kan snuppe lidt af sukkertrangen, for den synes jeg er strid for tiden 
Har du det godt eller døjer du med noget?
Det sagde hun ikke noget om, men det kan da sagtens være pga. reglerne. Men jeg kan da gå på barsel lidt før nu 
Hvis den lille her vokser ligesom Daniel, så bliver det en stor bay, og det regner jeg egentlig lidt med 
Træls med bækkenet, men sørg endelig for at få lidt behandling, det kan være det kan tage nogle af smerterne. Jeg gik fast på sygehuset til akupunktur, men havde stadig ondt. Ture dog ikke stoppe, hvis det så blev værre 
Jeg har det sådan nogenlunde. Bækkenet gør ondt, og jeg vralter som en gammel kone, så lige nu er der pænt længe til september
Derudover har jeg haft en del kvalme, og har jævnligt opkast-fornemmelser, og mit blodsukker var lidt forhøjet da jeg fik taget blodprøver. Så det lader til at blive en lige så "hyggelig" graviditet som med Daniel, og jeg regner også med sukkersyge.
Men jeg klager kun lidt, vil jo frygtelig gerne have babyen 
Anmeld