Veloverstået NF-skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

B&J

Nessie skriver:

Det er så mærkeligt at ligge der på briksen og se på at den springer rundt derinde, men man kan slet ikke mærke alt det hoppen rundt, bliver nu dejligt at få gode spark derinde fra

kender det, første gang til scanning så vi en lille daniel er hoppede og dansede og vildt der kan være så meget liv der inde uden man kan mærke der er sådan en lille en der danser og hopper rundt,,,, men det bliver fantastisk når du kan mærke liv især når den lille er så aktiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Nessie

B&J skriver:

kender det, første gang til scanning så vi en lille daniel er hoppede og dansede og vildt der kan være så meget liv der inde uden man kan mærke der er sådan en lille en der danser og hopper rundt,,,, men det bliver fantastisk når du kan mærke liv især når den lille er så aktiv

Måske bliver det en lille balletdanser

Anmeld

6. marts 2013

B&J

Nessie skriver:

Måske bliver det en lille balletdanser

jaaa det kan sagtens være det er eller en lille fodboldsspiller

Anmeld

6. marts 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Det er helt fantastisk

Sidst ville de ikke rykke med terminsdatoen, hun sagde selv at der jo ikke var noget at være i tvivl om, men hende her insisterede.
Hvis de bliver ved på denne måde, og jeg skal have ekstra skanninger, så ender det med at de sætter terminen til midten af august

Hvordan går det hos jer?

Det er lidt sjovt, så forskelligt det er! Hende der skannede mig, sagde at hun godt vidste det var fjollet, men de skulle sætte termin efter skanningen

Hi hi ja det dur ikke de bliver ved med at flytte den

Her går det godt! Døjer lidt med mit bækken, men det tager jeg gerne med, når bare der kommer en lille guldklump ud til os tænker dog, at jeg vil en tur til akupunktør og se, om hun kan gøre lidt godt! Og så vil jeg også gerne, hvis hun kan snuppe lidt af sukkertrangen, for den synes jeg er strid for tiden

Har du det godt eller døjer du med noget?

Anmeld

6. marts 2013

Pessimisten

Nessie skriver:

Tusind tak
Ja, nu kan man de godt se at det var lidt skørt at gå og være så nervøs og bange, men det ville jeg nok være om vi så skulle have 5 børn mere  (det skal vi ikke, nu er det slut )

Hvordan går det med dig?

nej, det er klart at frygten stadig sidder i dag! Det ville den godt nok også gøre i mig. jeg har bare alle andres frygtelige historier kørende men dejligt at du nu får lidt ro på, og nu kan nyde den lille vokse sig større og større 

Familien ved det nu og det var en kæmpe oplevelse. Men synes godt nok, at pessimisten langsomt sniger sig ind på mig. Og der er aaaaalt for lang tid til 3. April. 

Anmeld

6. marts 2013

M (:

Tusind tak

Ja, han var også 4 dage større end gennemsnittet, så er ret overbevist om at jeg nok også får sukkersyge denne gang
Det er lidt skørt at hun ville rykke tidspunktet, det gjorde de ikke med Daniel, fordi vi havde været i behandling, men det var hende her ligeglad med

Ej, men det er da også lidt underligt at rykke terminen, når man ved præcis, hvornpr befrugtningen er sket.. Men igen, så føles det ikke så slemt, hvis du skulle gå et par dage over (til din rigtige termin )..

Anmeld

7. marts 2013

merichs

Nessie skriver:

Hvor dejligt, at kunne give dig lidt varme

Jeg kigger efter dig hver gang, og du vil i hvert fald kunne se at maven er vokset siden sidst vi sås

Meeen, er droslet lidt ned på arbejdet, så jeg ikke har så mere end 2 vagter af gangen, bækkenet skaber sig allerede en hel del, så vi må se om jeg kan holde til at blive ved til jeg skal på barsel

Øv hvor surt med bækkenet 

Glæder mig i hvert fald til at du rammer et af mine tog

Og hvis vi ikke når at ses inden du stopper med at arbejde, så må du stå på banegården og vinke 

Anmeld

7. marts 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Det er lidt sjovt, så forskelligt det er! Hende der skannede mig, sagde at hun godt vidste det var fjollet, men de skulle sætte termin efter skanningen

Hi hi ja det dur ikke de bliver ved med at flytte den

Her går det godt! Døjer lidt med mit bækken, men det tager jeg gerne med, når bare der kommer en lille guldklump ud til os tænker dog, at jeg vil en tur til akupunktør og se, om hun kan gøre lidt godt! Og så vil jeg også gerne, hvis hun kan snuppe lidt af sukkertrangen, for den synes jeg er strid for tiden

Har du det godt eller døjer du med noget?

Det sagde hun ikke noget om, men det kan da sagtens være pga. reglerne. Men jeg kan da gå på barsel lidt før nu
Hvis den lille her vokser ligesom Daniel, så bliver det en stor bay, og det regner jeg egentlig lidt med

Træls med bækkenet, men sørg endelig for at få lidt behandling, det kan være det kan tage nogle af smerterne. Jeg gik fast på sygehuset til akupunktur, men havde stadig ondt. Ture dog ikke stoppe, hvis det så blev værre

Jeg har det sådan nogenlunde. Bækkenet gør ondt, og jeg vralter som en gammel kone, så lige nu er der pænt længe til september  Derudover har jeg haft en del kvalme, og har jævnligt opkast-fornemmelser, og mit blodsukker var lidt forhøjet da jeg fik taget blodprøver. Så det lader til at blive en lige så "hyggelig" graviditet som med Daniel, og jeg regner også med sukkersyge.
Men jeg klager kun lidt, vil jo frygtelig gerne have babyen

Anmeld

7. marts 2013

Nessie

Pessimisten skriver:

nej, det er klart at frygten stadig sidder i dag! Det ville den godt nok også gøre i mig. jeg har bare alle andres frygtelige historier kørende men dejligt at du nu får lidt ro på, og nu kan nyde den lille vokse sig større og større 

Familien ved det nu og det var en kæmpe oplevelse. Men synes godt nok, at pessimisten langsomt sniger sig ind på mig. Og der er aaaaalt for lang tid til 3. April. 

Ja, man kan hurtigt få skrabet en masse historier sammen, og frygten er der jo. Det tror jeg egentlig den er for de fleste, men måske en smule værre for os der ikke ligefrem har nemt ved at få børn.

Jeg kan godt forstå at du synes der er meget længe til d. 3. april, det er bare en frygtelig lang ventetid.

Vi var også glade for at vi havde gået meget stille med dørene denne gang, det varret sjovt at se folks reaktioner

Pøj pøj med det hele, og hold humøret oppe

Anmeld

7. marts 2013

Nessie

Pessimisten skriver:

Ja, man kan hurtigt få skrabet en masse historier sammen, og frygten er der jo. Det tror jeg egentlig den er for de fleste, men måske en smule værre for os der ikke ligefrem har nemt ved at få børn.

Jeg kan godt forstå at du synes der er meget længe til d. 3. april, det er bare en frygtelig lang ventetid.

Vi var også glade for at vi havde gået meget stille med dørene denne gang, det varret sjovt at se folks reaktioner

Pøj pøj med det hele, og hold humøret oppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.