Nessie skriver:
Det viser jo bare at den lille vokser godt
Kunne dog ikke lige finde ud af at regne ud hvor langt henne jeg så var 
Jeg ved egentlig heller ikke om de tilbyder det på "mit" sygehus mere, men gjorde det i hvert fald for 4 år siden 
Jeg blev ikke sygemeldt sidst, fik at vide af JM at jeg bare havde bækkensmerter, for bækkenløsning var kun dem der brugte krykker eller sad i kørestol der havde........ Havde dog ferie og afspadsering op til barslen, så gik reelt fra ca. 2 1/2 mdr. før.
Denne gang er det allerede temmelig slemt, så jeg er ret sikker på at jeg bliver nødt til at sygemelde mig, vil simpelthen ikke bruge al min energi på at gå på arbejde, og så intet kunne hjemme.
He he ja, man er nok lidt skør, men vil jo nødigt lyde som om man ikke er overlykkelig for at være blevet gravid, trods alle dårlige odds, men synes generelt når jeg tænker tilbage at alt ubehaget og smerterne er gledet i baggrunden, og det kun er de gode ting jeg husker på.
Ja det er dejligt!
Jeg har bare sat min skiftedag nogle dage tidligere, og tænkt at det måtte så være sådan det er

Tror ikke sygehuset tilbyder det mere... Men altså jeg er jo også glad for hende jeg kender, og det har jo også noget at sige! Plus at jeg også har bedt om at få lidt nåle i for min sukkertrang... Jeg er simpelthen blevet så slikken igen, og det synes jeg er træls! Det hjalp sidst hun satte nåle i, så håber det gør det igen

Hmm det var da en mærkelig udmelding, det har jeg ikke hørt før! Jeg har dog hørt, at de ikke længere kalder det bækkenløsning, fordi de har undersøgt det og alle gravides bækner er løse, det er bare ikke alle, der får ondt! Så nu hedder det vist bare bækkensmerter

Ja jeg går jo hjemme, men tror også jeg var blevet sygemeldt, hvis jeg havde haft et job, for jeg har meget svært ved at skulle sidde en hel dag, og det gør man jo, når man har kontorarbejde

og så er jeg ved at blive vanvittig over, at en gåtur kan udløse ret mange smerter! Lidt svært at være aktiv så

men går til svømning og hold nu op hvor kan man strække sin lænd dejlig meget ud i sådan noget vand, det er næsten det bedste af det hele

det kan altså godt anbefales sådan noget gravidsvømning!
Jeg har det lidt sådan, at jeg er bare lykkelig over at det lykkedes, og så må jeg tage generne med! Men derfor kan man jo godt være trætte af dem og det har vi vel ikke mindre ret til, bare fordi vi ikke selv blev gravide på 14 dage