Veloverstået NF-skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Nessie

merichs skriver:

Ihh det er jo dejlig læsning der varmer hele kroppen pga glæde 

Håber at se dig jævnligt så jeg kan "følge maven" 

Hvor dejligt, at kunne give dig lidt varme

Jeg kigger efter dig hver gang, og du vil i hvert fald kunne se at maven er vokset siden sidst vi sås

Meeen, er droslet lidt ned på arbejdet, så jeg ikke har så mere end 2 vagter af gangen, bækkenet skaber sig allerede en hel del, så vi må se om jeg kan holde til at blive ved til jeg skal på barsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Nessie

FrkZier skriver:

ååh hvor det dejligt at høre

Tusind tak

Anmeld

6. marts 2013

Nessie

Miss Kat skriver:

Hvor dejligt!! Stort tillykke med den nåede milepæl.  

Tusind tak

Anmeld

6. marts 2013

B&J

Nessie skriver:

Det var en rigtig lille drillepind i fredags, og havde i hvert fald ikke lige tænkt sig at ligge pænt og få taget mål

Lidt underligt at blive rykket frem, men ja, så har jeg da 4 ekstra dage at tusse rundt i herhjemme

Sikke en drillepind, men hvor er det fantastisk at der er så meget liv og glade dage der inde så fantastisk

Anmeld

6. marts 2013

Nessie

AnnL skriver:

Hvor dejligt, skønt at høre

Tusind tak

Anmeld

6. marts 2013

Nessie

Malunsesmutti skriver:

Stort tillykke! Og sikke et fint og meget heldigt billede

Tusind tak

Damen måtte skubbe godt til den for at få den til at vende sig, og skyndte sig så at trykke på knappen, for den lå ikke stille ret længe ad gangen

Anmeld

6. marts 2013

Nessie

nielsen80 skriver:

Dagens bedste tråd

Hvor er det bare dejligt......og er forøvrigt stadig sikker på, det er endnu en lille dejlig ivf-syd pige, du gemmer på

Tusind tak, turde næsten ikke tro på at vi ville nå her til

Det bliver spændende at se om du får ret, der er ret delte meninger om hvad det bliver, de fleste håber på en pige, da der er lidt "underskud" i vores familie

Anmeld

6. marts 2013

Nessie

Pessimisten skriver:

Ej, hvor er det bare dejlig læsning  

skønt at vide at den lille har det godt - og total bonus at du kan gå fra et par dage før

kæmpe stort tillykke med den fantastiske scanning. Gid man kunne spole tiden tilbage og fortælle dig at du slet ikke behøvede at bruge energi på at være nervøs

Tusind tak
Ja, nu kan man de godt se at det var lidt skørt at gå og være så nervøs og bange, men det ville jeg nok være om vi så skulle have 5 børn mere  (det skal vi ikke, nu er det slut )

Hvordan går det med dig?

Anmeld

6. marts 2013

Nessie

Elling <3<3 skriver:

Ej hvor er det da bare fantastisk
Stort tillykke med den vellykkede skanning.

Kan godt forstå du er helt høj af lykke. Det er bare så dejligt for jer <3

Det er så skønt, tusind tak

Anmeld

6. marts 2013

Nessie

B&J skriver:

Sikke en drillepind, men hvor er det fantastisk at der er så meget liv og glade dage der inde så fantastisk

Det er så mærkeligt at ligge der på briksen og se på at den springer rundt derinde, men man kan slet ikke mærke alt det hoppen rundt, bliver nu dejligt at få gode spark derinde fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.