Veloverstået NF-skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Nessie

Frejsmor skriver:

Tillykke med den veloverståede NF-scanning, hvor er det bare dejligt der er liv og glade dage i maven og at I nu kan tro rigtigt på det!!

Jeg glæder mig rigtig meget til NF om en 3 ugers tid, så jeg forhåbentligt kan få den samme gode fornemmelse i maven som dig..

Som andengangs gravid, tror jeg nu ikke nødvendigvis det er for tidligt at mærke den lille, har hørt om mange der på det her tidspunkt kan mærke et eller andet derinde fra..

Det er bare så dejligt at have det overstået, og med så fint resultat

Kan godt forstå at du glæder dig til din egen NF, det er jo helt fantastisk at se det lille myr, der bare mosler afsted derinde

Så tror jeg på at jeg ikke er ved at blive helt skør, men at det godt kan være rigtigt, med Daniel fik jeg også at vide at jeg var meget opmærksom på min krop, og de reaktioner og mønstre han havde, men med piskesmæld i mange år har jeg jo også været vant til at mærke efter hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Nessie

BigHope13 skriver:

Ej hvor må det være en fantastisk oplevelse endnu en gang stor tillykke med det. nu kan i vist godt rigtig begynde at tro på det og nyde det ja

Det er helt fantastisk  Det er helt vildt så meget den har udviklet sgi siden sidst vi så den

Tusind tak

Anmeld

6. marts 2013

Nessie

M (: skriver:

Ville gerne liiige have skrevet lidt mere, men det gider ikke samarbejde, så prøver lige på denne måde (:

Ja, det er ret sjovt at man trods viden om det præcise tidspunkt for undfangelse sætter terminen frem/tilbage.. Det kan jo tyde på, at alle børn alligevel ikke vokser ens de første 12 uger.. Var Daniel større end gennemsnittet? 

Tusind tak

Ja, han var også 4 dage større end gennemsnittet, så er ret overbevist om at jeg nok også får sukkersyge denne gang
Det er lidt skørt at hun ville rykke tidspunktet, det gjorde de ikke med Daniel, fordi vi havde været i behandling, men det var hende her ligeglad med

Anmeld

6. marts 2013

Nessie

MoarHvidovre skriver:

Det er bare super dejligt, at hører, at babyen bare har det super godt og spjætter derud - STORT tillykke med den veloverstået NF

Tusind tak, det er bare SÅ skønt

Anmeld

6. marts 2013

Nessie

Carina:-) skriver:

Dejligt at alt var som det skulle være 

Det er bare SÅ skønt

Anmeld

6. marts 2013

Nessie

LittleSteps skriver:

Tillykke  Hvor ser baby fin ud 

Tusind tak

Anmeld

6. marts 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Jubiii stort tilykke med den livlige lille frø!

Hvor er det bare helt fantastisk!

Jeg undrede mig også over, at jeg blev flyttet fra 2/5 til 29/4, når nu det er ICSI, men det er da så åbenbart meget normalt blev du ikke rykket frem sidste gang?

Hvor er det altså bare fantastisk, at det lykkedes og alt er godt

Stort

Det er helt fantastisk

Sidst ville de ikke rykke med terminsdatoen, hun sagde selv at der jo ikke var noget at være i tvivl om, men hende her insisterede.
Hvis de bliver ved på denne måde, og jeg skal have ekstra skanninger, så ender det med at de sætter terminen til midten af august

Hvordan går det hos jer?

Anmeld

6. marts 2013

Nessie

Mamalou skriver:

Hvor skønt at komme forbi den milepæl og at I tør glæde jer og nyde det. Sikke en fin lille en. Gad vide om der gemmer sig en lille prins eller prinsesse

Vh. Louise

Det er rigtig skønt, og også dejligt ikke at gå og vre så nervøs hele tiden
Ja, det bliver spændende at se hvad der er derinde

Anmeld

6. marts 2013

Nessie

Happiness skriver:

Næææ hvor dejligt Jeg har sådan gået og ventet på lyd fra dig Man kommer jo til at følge folk herinde.

Dejligt med en god NF, og sikke en fin lille frø

Endelig er det en realitet at Daniel skal være STOREBROR Også på tide

Det var dejligt at få den NF overstået, jeg havde det rigtig forfærdeligt de sidste uger, og havde slet ikke overskud til noget som helst. Men nu går det fremad og jeg er bare "almindelig" gravid-træt

Daniel har stadig ikke forstået det, tror ikke han kan forholde sig til hvad en storebror er, men nu er han i det mindste begyndt at tale om babyen i mors mave
Det blev åbenbart mere forståeligt da han selv sagde at min mave var blevet tyk, og jeg så kunne forklare at det jo var fordi der er en baby derinde  
Nu tror han vist bare at den kommer ud til ham lige om lidt  Han synes i hvert fald at den skal sove sammen med ham, i hans seng

Anmeld

6. marts 2013

Nessie

B&J skriver:

hvor er det bare super dejligt at læse i har en vildbasse inde i maven  og så vidunderligt at alt er som det skal være

hihihhih sjovt du bliver rykket frem men ja så kan du nye din tid der hjemme noget længere tid

Det var en rigtig lille drillepind i fredags, og havde i hvert fald ikke lige tænkt sig at ligge pænt og få taget mål

Lidt underligt at blive rykket frem, men ja, så har jeg da 4 ekstra dage at tusse rundt i herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.