den samme... igen og igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

Pernille L

Muhmi skriver:

Må faktisk indrømme at jeg har oplevet/oplever noget ala det samme... Helt nystartede profiler som er forholdsvis anonyme kigger 3-4 gange på ens profil...

Jeg vil godt indrømme jeg har været inde på din profil et par gange.- MEN det var nu ikke for at stalke dig, jeg synes bare du virker så positiv og kan godt lide dine indlæg og svar.

SÅ håber det er okay 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Muhmi

Pernille L skriver:

Jeg vil godt indrømme jeg har været inde på din profil et par gange.- MEN det var nu ikke for at stalke dig, jeg synes bare du virker så positiv og kan godt lide dine indlæg og svar.

SÅ håber det er okay 

Hihhihi!!!  Hvor er du da sød! 

Vil da meget gerne lige understrege at jeg bestemt ikke har noget imod at folk kigger, jeg synes det er dejligt at folk viser interesse, hvad enten det er positiv eller negativ interesse, så er det jo fordi man gerne vil se mere fra personen af Og det gør jeg også selv hehe

Det er mere end ok og du kigger bare ALT det du har lyst til

Anmeld

4. marts 2013

Pernille L

Muhmi skriver:

Hihhihi!!!  Hvor er du da sød! 

Vil da meget gerne lige understrege at jeg bestemt ikke har noget imod at folk kigger, jeg synes det er dejligt at folk viser interesse, hvad enten det er positiv eller negativ interesse, så er det jo fordi man gerne vil se mere fra personen af Og det gør jeg også selv hehe

Det er mere end ok og du kigger bare ALT det du har lyst til

Tak 

Anmeld

4. marts 2013

Kay

esioul skriver:

Jeg underskylder på forhånd.

Jeg stalker jer alle. Jeg trykker altså bare ind hvis jeg finder en spændende debat

Jeg er PISSE nysgerrig  - regner ikke med folk har noget at skjule siden de er på et offentlig forum

intet at undskylde du lure bare løs... du er jo heller ik ano

Anmeld

4. marts 2013

Kay

HopinWishin skriver:

Jeg indrømmer gerne at jeg kigger lidt hos dig indimellem Men det er fordi vores døtre har fødselsdag samme dag.. Så sys jeg det er sjovt at følge dig =) 

Men stalker vil jeg ik kalde mig  

nej det er os noget andet... jeg lure jo også hos folk til tider hihi

Anmeld

4. marts 2013

Kay

Pernille L skriver:

SÅ håber det er okay 

helt bestem og det var heller ik for atfolk ik må kigge... hihi... mere denne ene person jeg var lidt forundret over

Anmeld

4. marts 2013

C-Dog

Måske en tidligere bruger der savner dig? Eller familie- øjøjøj det kender jeg alt til, min familie er røvnysgerrige (og hvis i læser dette- så halløj med jer ) De har 'stalket' mig på både um, fb, og blog(hvilket vist er meningen med en blog men alligevel )
Håber personen giver sig til kende for dig, man bliver jo nærmest helt paranoid!

Anmeld

4. marts 2013

Kay

CC23 skriver:

Måske en tidligere bruger der savner dig? Eller familie- øjøjøj det kender jeg alt til, min familie er røvnysgerrige (og hvis i læser dette- så halløj med jer ) De har 'stalket' mig på både um, fb, og blog(hvilket vist er meningen med en blog men alligevel )
Håber personen giver sig til kende for dig, man bliver jo nærmest helt paranoid!

ja og hvis det så ik er alle i familien man har et lige godt forhold til...

Anmeld

4. marts 2013

helle85

StineW79 skriver:

Når jeg er kommet til at gå ind på folks profiler, er det tit en fejl, fordi jeg endten skriver fra i-pad eller min mobil, og profilen ligger lige der hvor jeg scroller. Måske det er en der er lige så fummelfingret som mig!?

Men ja ellers er det da lidt mærkeligt! Vh stine

det kommer jeg også tit til

Anmeld

4. marts 2013

C-Dog

Kay skriver:

ja og hvis det så ik er alle i familien man har et lige godt forhold til...

Neeej har heller ikke just et særlig godt forhold til dem alle- det nok derfor de snuser efter snavs og dirty hemmeligheder på nettet frem for bare at spørge hvordan det går Men pyt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.