den samme... igen og igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.268 visninger
49 svar
31 synes godt om
4. marts 2013

Kay

hmmm.... nu har jeg jo plus profil og kan se hvem der kigger å min profil...  ikke noget jeg har gjort det i ellers men har bare klikket på notifikationen når den var der og så lukket den igen (for at komme af med notifikationen... men den seneste tid har den samme profil været inde og kigge hver gang jeg har kigget...

en meget anonymprofil jeg ik aner hvem er   kan sgu ik undgå at føle mig lidt baby-stalket... og tænker det må være en der er meget interesseret i hvad jeg skriver...  men tænker så også at denne person jo kunne skrive til mig så jeg ved hvem det er i stedet...

eller det kan være en fra min familie/svigerfamilie der meget gerne vil vide hvad jeg skriver om her inde...  men så er det jo godt jek kun skriver noget jeg kan stå ved!!

så hu-lu-bu-lu.... baby-stalker hvem er du??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Troldemommi

Kay skriver:

hmmm.... nu har jeg jo plus profil og kan se hvem der kigger å min profil...  ikke noget jeg har gjort det i ellers men har bare klikket på notifikationen når den var der og så lukket den igen (for at komme af med notifikationen... men den seneste tid har den samme profil været inde og kigge hver gang jeg har kigget...

en meget anonymprofil jeg ik aner hvem er   kan sgu ik undgå at føle mig lidt baby-stalket... og tænker det må være en der er meget interesseret i hvad jeg skriver...  men tænker så også at denne person jo kunne skrive til mig så jeg ved hvem det er i stedet...

eller det kan være en fra min familie/svigerfamilie der meget gerne vil vide hvad jeg skriver om her inde...  men så er det jo godt jek kun skriver noget jeg kan stå ved!!

Mystisk

Anmeld

4. marts 2013

Kay

Monica P skriver:

Mystisk

jeps... personen er oprettet lioge omkring elnas termin... så derfor jeg tænkte familie

Anmeld

4. marts 2013

maryjane

Lyder underligt. :s

Anmeld

4. marts 2013

tarkoflen

Det døjer man ikke med, når man ikke har plus profil

I den forgangne uge, har der jo været en del om stalking, så måske du har fået dig en stalker herinde...

Jeg håber vedkommende melder sig på banen eller der er tale om en fejl

Anmeld

4. marts 2013

nielsen80

Kay skriver:

Har du evt nogle salgsannoncere, kom til at tænke på den anden dag, om det at man går ind og kigger på annoncer på second sale, gør at personen bag annoncen får en notifikation?....hvis det er tilfældet, kan det jo være du har at gøre med en shopaholic og ikke en stalker

Anmeld

4. marts 2013

Troldemommi

Kay skriver:

jeps... personen er oprettet lioge omkring elnas termin... så derfor jeg tænkte familie

du kan da prøve at skrive til personen og spørge hvem der er  jeg mener det værste der kan ske er at vedkommende ikke svarer..

Monica

Anmeld

4. marts 2013

Kay

nielsen80 skriver:

Har du evt nogle salgsannoncere, kom til at tænke på den anden dag, om det at man går ind og kigger på annoncer på second sale, gør at personen bag annoncen får en notifikation?....hvis det er tilfældet, kan det jo være du har at gøre med en shopaholic og ikke en stalker

det kunne jo godt ske...

Anmeld

4. marts 2013

Kay

Monica P skriver:

du kan da prøve at skrive til personen og spørge hvem der er  jeg mener det værste der kan ske er at vedkommende ikke svarer..

Monica

har os over vejet det men nu prøver jeg det her først

Anmeld

4. marts 2013

Kay

tarkoflen skriver:

Det døjer man ikke med, når man ikke har plus profil

I den forgangne uge, har der jo været en del om stalking, så måske du har fået dig en stalker herinde...

Jeg håber vedkommende melder sig på banen eller der er tale om en fejl

hihi ja men nu får vi se... så ville det ik være første gang jeg har sådan en...  mit liv er åbenbart voldsomt interessant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.