den samme... igen og igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

Kay

bøllen skriver:

Nej nej slet ikke

kunne bare nikke genkendende til det :-)

ofte er det derfor jeg havner på en profil - eller hvis jeg har se et indlæg men ikke fået det læst går jeg ind på profilen for at finde det igen

hvis du oplever samme profil HVER dag flere gange tilmed bliver du jo STALKET ....

har du kontaktet personen ?? Jeg ville føle mig lidt forfulgt

nej...e r startet med at oprette denne og hvis det fortsætter uden personen har skrevet til mig og sagt hej eller noget så skriver jeg nok til personen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

AlberteSophie

Du skrammer nok din stalker med denne tråd, og så finder du aldrig ud af hvem dævlen det er (:

jeg havde helt sikkert skrevet til personen (:

Anmeld

4. marts 2013

Christina :-)

Kay skriver:

hmmm.... nu har jeg jo plus profil og kan se hvem der kigger å min profil...  ikke noget jeg har gjort det i ellers men har bare klikket på notifikationen når den var der og så lukket den igen (for at komme af med notifikationen... men den seneste tid har den samme profil været inde og kigge hver gang jeg har kigget...

en meget anonymprofil jeg ik aner hvem er   kan sgu ik undgå at føle mig lidt baby-stalket... og tænker det må være en der er meget interesseret i hvad jeg skriver...  men tænker så også at denne person jo kunne skrive til mig så jeg ved hvem det er i stedet...

eller det kan være en fra min familie/svigerfamilie der meget gerne vil vide hvad jeg skriver om her inde...  men så er det jo godt jek kun skriver noget jeg kan stå ved!!

så hu-lu-bu-lu.... baby-stalker hvem er du??? 

Har personen vært inde på din profil efter du skrevet den her

Anmeld

4. marts 2013

Muhmi

Kay skriver:

den her profil er så over ½ år gammel nu og gør det meget konsekvens hver dag... nogle dage mange gange...

Anmeld

4. marts 2013

Pikku Myy

hmmm.... nu har jeg jo plus profil og kan se hvem der kigger å min profil...  ikke noget jeg har gjort det i ellers men har bare klikket på notifikationen når den var der og så lukket den igen (for at komme af med notifikationen... men den seneste tid har den samme profil været inde og kigge hver gang jeg har kigget...

en meget anonymprofil jeg ik aner hvem er   kan sgu ik undgå at føle mig lidt baby-stalket... og tænker det må være en der er meget interesseret i hvad jeg skriver...  men tænker så også at denne person jo kunne skrive til mig så jeg ved hvem det er i stedet...

eller det kan være en fra min familie/svigerfamilie der meget gerne vil vide hvad jeg skriver om her inde...  men så er det jo godt jek kun skriver noget jeg kan stå ved!!

så hu-lu-bu-lu.... baby-stalker hvem er du??? 

Jeg kan godt høre at dit tilfælde lyder til at være ekstremt, men en tråd som denne får mig til at tænke mig om en ekstra gang, næste gang jeg vil besøge en profil. Sandsynligvis vil jeg holde mig helt fra det ...

Anmeld

4. marts 2013

Kay

Pikku Myy skriver:

Jeg kan godt høre at dit tilfælde lyder til at være ekstremt, men en tråd som denne får mig til at tænke mig om en ekstra gang, næste gang jeg vil besøge en profil. Sandsynligvis vil jeg holde mig helt fra det ...

det tror jeg nu ik du skal jeg kigger også tit på folks profiler... undre mig bare over hvem der sys jeg er så spændende

Anmeld

4. marts 2013

Kay

mortilelias:-) skriver:

Har personen vært inde på din profil efter du skrevet den her

nej...

Anmeld

4. marts 2013

Laulund87

Nu har jeg intet imod at folk kigger min profil, bare lige for at være sikker på at folk ikke bliver væk

Men jeg synes også det er lidt sjovt at der er nogle der er inde og kigge mange gange og hver dag, men jeg må vel være spændende

Jeg oplevede også noget mystisk på et tidspunkt. En helt ny profil som var helt anonym, var inde og kigge flere gange om dagen i en periode.. Selv brugernavnet var noget med ano. Det er da mærkeligt når det er en ny bruger, med mindre det var en "gammel" bruger i forklædning

Anmeld

4. marts 2013

esioul

Jeg underskylder på forhånd.

Jeg stalker jer alle. Jeg trykker altså bare ind hvis jeg finder en spændende debat

Jeg er PISSE nysgerrig  - regner ikke med folk har noget at skjule siden de er på et offentlig forum

Anmeld

4. marts 2013

HopinWishin

Jeg indrømmer gerne at jeg kigger lidt hos dig indimellem Men det er fordi vores døtre har fødselsdag samme dag.. Så sys jeg det er sjovt at følge dig =) 

Men stalker vil jeg ik kalde mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.