den samme... igen og igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

Kay

Noahmor skriver:

Det gør jeg godt nok også tit. 

jo men du er jo ik inde på den samme profil hver dag flere gange om dagen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Noahmor

Kay skriver:

jo men du er jo ik inde på den samme profil hver dag flere gange om dagen??

Nej, så fummelfingret er jeg dog ikke.

så kunne godt lyde som en, der gerne vil vide, hvad du skriver. 

Anmeld

4. marts 2013

bøllen

StineW79 skriver:

Når jeg er kommet til at gå ind på folks profiler, er det tit en fejl, fordi jeg endten skriver fra i-pad eller min mobil, og profilen ligger lige der hvor jeg scroller. Måske det er en der er lige så fummelfingret som mig!?

Men ja ellers er det da lidt mærkeligt! Vh stine

Samme problem her

kommer ofte på en profil når jeg Scroller ned over skærmen.

Anmeld

4. marts 2013

Kay

bøllen skriver:

Samme problem her

kommer ofte på en profil når jeg Scroller ned over skærmen.

jamen ind på den samme profil hver dag flere gange om dagen??

Anmeld

4. marts 2013

Team Putte

Kay skriver:

hmmm.... nu har jeg jo plus profil og kan se hvem der kigger å min profil...  ikke noget jeg har gjort det i ellers men har bare klikket på notifikationen når den var der og så lukket den igen (for at komme af med notifikationen... men den seneste tid har den samme profil været inde og kigge hver gang jeg har kigget...

en meget anonymprofil jeg ik aner hvem er   kan sgu ik undgå at føle mig lidt baby-stalket... og tænker det må være en der er meget interesseret i hvad jeg skriver...  men tænker så også at denne person jo kunne skrive til mig så jeg ved hvem det er i stedet...

eller det kan være en fra min familie/svigerfamilie der meget gerne vil vide hvad jeg skriver om her inde...  men så er det jo godt jek kun skriver noget jeg kan stå ved!!

så hu-lu-bu-lu.... baby-stalker hvem er du??? 

Tænk at være så populær! Bliver næsten helt jaloux

Men du lyder jo oz til at være et dejligt menneske når du kommenterer eller opretter emner så måske din baby-stalker bare synes det

Anmeld

4. marts 2013

Muhmi

Må faktisk indrømme at jeg har oplevet/oplever noget ala det samme... Helt nystartede profiler som er forholdsvis anonyme kigger 3-4 gange på ens profil...

Anmeld

4. marts 2013

bøllen

Kay skriver:

jamen ind på den samme profil hver dag flere gange om dagen??

Nej nej slet ikke

kunne bare nikke genkendende til det :-)

ofte er det derfor jeg havner på en profil - eller hvis jeg har se et indlæg men ikke fået det læst går jeg ind på profilen for at finde det igen

hvis du oplever samme profil HVER dag flere gange tilmed bliver du jo STALKET ....

har du kontaktet personen ?? Jeg ville føle mig lidt forfulgt

Anmeld

4. marts 2013

MomInTheMaking

Muhmi skriver:

Må faktisk indrømme at jeg har oplevet/oplever noget ala det samme... Helt nystartede profiler som er forholdsvis anonyme kigger 3-4 gange på ens profil...

Ja, jeg har også oplevet det flere gange.xD I feel so special. Lol

Anmeld

4. marts 2013

Kay

Team Putte skriver:

Tænk at være så populær! Bliver næsten helt jaloux

Men du lyder jo oz til at være et dejligt menneske når du kommenterer eller opretter emner så måske din baby-stalker bare synes det

hihi ja det kunne da godt ske og mane tak og i lige måde

Anmeld

4. marts 2013

Kay

Muhmi skriver:

den her profil er så over ½ år gammel nu og gør det meget konsekvens hver dag... nogle dage mange gange...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.