den samme... igen og igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

gædde/gitte

Kay skriver:

hmmm.... nu har jeg jo plus profil og kan se hvem der kigger å min profil...  ikke noget jeg har gjort det i ellers men har bare klikket på notifikationen når den var der og så lukket den igen (for at komme af med notifikationen... men den seneste tid har den samme profil været inde og kigge hver gang jeg har kigget...

en meget anonymprofil jeg ik aner hvem er   kan sgu ik undgå at føle mig lidt baby-stalket... og tænker det må være en der er meget interesseret i hvad jeg skriver...  men tænker så også at denne person jo kunne skrive til mig så jeg ved hvem det er i stedet...

eller det kan være en fra min familie/svigerfamilie der meget gerne vil vide hvad jeg skriver om her inde...  men så er det jo godt jek kun skriver noget jeg kan stå ved!!

så hu-lu-bu-lu.... baby-stalker hvem er du??? 

ha ha ha ha!!!
det var mig!!...................nej........................ men jeg er også en fan

måske vedkommende har læst noget, som faldt i smag, også ville se om du havde mere guf??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Når jeg er kommet til at gå ind på folks profiler, er det tit en fejl, fordi jeg endten skriver fra i-pad eller min mobil, og profilen ligger lige der hvor jeg scroller. Måske det er en der er lige så fummelfingret som mig!?

Men ja ellers er det da lidt mærkeligt! Vh stine

Anmeld

4. marts 2013

Kay

gædde/gitte skriver:

ha ha ha ha!!!
det var mig!!...................nej........................ men jeg er også en fan

måske vedkommende har læst noget, som faldt i smag, også ville se om du havde mere guf??

nåår... ja jeg har måske fået en fan

Anmeld

4. marts 2013

B&J

Det kunne være det var det man skulle prøve et par gange om dagen hoppe ind på din profil  så vil jeg lege din nye fan...

spøjs til side, det lyder da lidt mærkeligt....

Anmeld

4. marts 2013

Kay

StineW79 skriver:

Når jeg er kommet til at gå ind på folks profiler, er det tit en fejl, fordi jeg endten skriver fra i-pad eller min mobil, og profilen ligger lige der hvor jeg scroller. Måske det er en der er lige så fummelfingret som mig!?

jo men nu snakker vi hver dag... hver eneste dag... og flere gange om dagen! sys sgu det er mystisk...

Anmeld

4. marts 2013

Kay

B&J skriver:

Det kunne være det var det man skulle prøve et par gange om dagen hoppe ind på din profil  så vil jeg lege din nye fan...

spøjs til side, det lyder da lidt mærkeligt....

jo jo men nu ved jeg nu hvem du er... så det vil jeg ik betænke mig ved... men en helt ano profil der går ind hver dag... og nogle dage flere gange om dagen!?

Anmeld

4. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

jo men nu snakker vi hver dag... hver eneste dag... og flere gange om dagen! sys sgu det er mystisk...

Ja så er det bare mærkeligt!! Vh stine

Anmeld

4. marts 2013

B&J

Kay skriver:

jo jo men nu ved jeg nu hvem du er... så det vil jeg ik betænke mig ved... men en helt ano profil der går ind hver dag... og nogle dage flere gange om dagen!?

jaaa det er mærkeligt og lidt uhyggeligt fordi man ikke ved hvem personen er

Anmeld

4. marts 2013

Kay

B&J skriver:

jaaa det er mærkeligt og lidt uhyggeligt fordi man ikke ved hvem personen er

lige netop...

Anmeld

4. marts 2013

Noahmor

StineW79 skriver:

Det gør jeg godt nok også tit. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.