Jeg ville ALDRIG turde at bonuserne skulle have en familiær titel. Hvad sker der så hvis det ikke går mellem fx bedstemor og hendes mand/kæreste. Så mister barnet en bedstefar. Det ville være nemmere at mere simpelt an holder sig til navnet.
Nu han dette godt lyde noget pessimistisk men jeg er selv skilsmissebarn og har haft mange papforældre. Det er bare så hårdt når forholdene ikke holder og man skal sige farvel, for mine forældre har ikke ønsket at jeg skulle holde kontakten med deres ekskærester, eksmænd og ekskoner.
Min far er lige gået fra hans kæreste igennem 10 år og min mor har en ny kæreste, som hun har været sammen med i 2 år snart og bor med. Min søn skal ikke kalde nogen for diverse titler som de ikke er biologisk beslægtet med. Min mor meget gerne at hendes kæreste skulle hedde bedstefar og var ikke meget tilfreds da jeg pænt spurgte hende om, hvad hendes næste læres så skal hedde. Hun forstår bare ikke hvor stor et tab det er for et barn hvis forholdet ikke holder. Jeg forsøger at skærmer min søn for samme smerte som jeg far opleve mange gange, selvom jeg ikke kan gøre det 100 procent.
Anmeld