Herhjemme er vi to voksne og et barn, og vi lever for maks 2000 kr om måneden, og jeg syntes ikke vi som sådan mangler noget.
Vi har det sådan at vi får dbetalt 600 kr to gange i ugen, så det vil sige vi har 1200 kr om ugen til alt, Mad, bleer,tøj, benzin,smøger,hygge og sjov, opsparing, telefonregninger, og evt. mekaniker.
Og jo det skal da siges det er ikke altid super fedt og nogle gange skal de små hjerne celler da også i gang. Men det løber rundt og vi får da også overført penge til opsparingen. Vi har ikke madplan herhjemme, men vi er tilgengæld gode til ikke at bare smide mad ud, jeg tjekker frugt og grønt hver dag og ser om noget skal bruges, for så bliver det brugt i aftensmaden, eller som en lille dessert hvis det er frugt, så laver jeg lidt frugt salat med cremefraiche og vanillie sukker i. Det er yderst sjældent vi smider mad ud.
Derudover over handler vi ikke, vi har ikke fem forskellige slags pålæg, vi har to slags pålæg og lidt ost. Og jeg vil gerne tilføje at vores søn er meget speciel i hans kost, hver dag får han hj. tun med i børnehaven da det er det eneste han vil spise eller torskerogn, og ingen af de to ting er billige længere, men det løber rundt, og nogle gange er det da hårdt men det kan være sjovt hvis man gør det sjovt 
Og nåe jah så handler vi dato mærket kød, nedsat grundet salgs dato, men kommer det i fryseren er det stadig fint 
Håber det lykkedes for jer for det er hårdt at være nået dertil hvor man ikke kan se enden af vejen.
Anmeld