Prøv at skrive ned hvad l bruger jeres penge på! Og det skal være ALT der kommer ned på papir, så tror jeg, at l vil få et hurtigt overblik over, om der er steder l kan spare

Gennemgå alle tilbudsaviser og lav madplan ud fra, hvilket kød der er på tilbud.
Køb store pakker kød og frys ned, det har vi virkelig sparet mange penge på!
Spæd til med rigeligt grøntsager og spis årstidens grønt, det er oftes det der er på tilbud

lige nu er rodfrugter billige og de kan virkelig varieres fra alt fra suppe, til bagte rodfrugter til mos og salater, så mulighederne er mange!
Smid ikke rester ud, heller ikke selvom det måske ikke ser ud af meget. Brug det i madpakken, frys det ned og lav en buffet dag, hvor l tager en masse smårester op og så får lidt af hvert
Køb pålæg på tilbud og frys det evt ned i portioner, så l kan tage lidt op efterhånden og få noget varieret
Hvis l skal bruge bønner, kikærter eller lignenden, så køb de poser, som man selv skal bløde op, det er meget billigere end at købe dem på dåse og de smager meget bedre

Bulgursalat og couscoussalat er også ret billigt og mætter godt.
Bag jeres eget brød, det er nemt, billigt og smager skønt!
Sælg jeres aflagte tøj og køb tøj brugt! Mødrehjælpen har en del til ungerne, der er i fin stand! Kvickly og føtex har også rigtig fint tøj og det er billigt! Jeg har lige købt natdragter til 40 kr pr. stk... Og de er virkelig dejlig bløde

Det var vist mine bedste råd