Anonym skriver:
Jeg kan slet ikke se nogen ende!
Vi har et rådighedsbeløb for 5800 kr om mdr til ALT!
Jeg kan ikke se hvor vi kan spare henne - har ulykkeforsikring samt indbos forsikring og er begge meldt ind i a kasse (plus at jeg er i fagforenig)
Så har vi gæld hvor der betales 8500 kr af om mdr og vi har en husleje på 7000 kr. Vores telefonregninger, internet og tv pakke (den billigste) så er der selvfølgelig licens og insitutioner.
WHAT TO DO???? Forholdet er meget medtaget af altid at skulle spare.. Vi har 3 børn!
vi er 2 voksne, 2 børn, 1 hund 2 katte
som de andre skriver er det billiger at bage selv

toilet papir kommer vi i aldi til 27 kr for 12 ruller og det er lige så godt som det dyre.

vi har 5000 til rådighed om måneden da vi lige har sat det 1000 op om måneden. til alt de 1000 bruges til trandsport med bus
vi gør det at vi lægger 1000 til side til kød om måneden også køber vi nå det er på tilbud
så køber vi de ting som vi bruger hver månede og fryser ned brød pålæg,vaske pulver, toiletpapir der bruger vi 1000-1200
også deler vi 1000 op så vi har 250 hver uge til mælk, salat, kartofler osv.
vi køber det billige plantemagarine til børnes madpakker i stedet for smør da det holder længere også få de smør på morgen bollerne i weekenden
vi er begyndt kun at købe saft til weekenden og drikke vand i hverdagen.
mig og min mand få kun tøj så det er absolut nødvendigt
børnen få selvfølgelig nå de vokser ud af det andet. og min børn få ecco sko men der kigger jeg dba, og trendsals igennem da man tit kan finde nogen nye med mærke på til ca halv pris, an hvad de koster fra nye af

ja jeg syntes det er stramt og der bliver ikke så mange aktivter. vi bruger de gratis og tager i bonbon land engang om året i sommer ferien da der ikke er råd til at tage på ferie også tager vi på legepladen stranden, osv
du må sige til hvis du har brug for flere råd.