Update på: Overfaldet og anklaget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

Kløver

DAs mor skriver:

Min leder ringede også i dag og sagde at hun syntes jeg havde gjort det rigtigt godt til mødet! Så det var jeg glad for hun også syntes

Jeg var nødt til at møde hende følte jeg. Ellers ville jeg bare gå at tænke på hvordan det ville være at se hende...

Tror også det er det rigtige så du kan komme videre, og håber ikke en anden skal opleve det du oplevede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Dot D

Hvor er jeg glad for, at der blev fundet en løsning til din fordel

Det er en trøst for andre(pædagoger), der kunne komme i en lignende situation...

Håber du får en rigtig god dag i morgen tilbage på arbejde

Anmeld

26. februar 2013

Babydrøm

DAs mor skriver:

Det er mig der stod bag denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/209000pi1/ordet-er-frit/o verfaldet-og-anklaget.aspx

I går - 18 sygedage efter overfaldet - havde vi konfrontationsmøde med forældrene. Havde min mand med som støtte og ellers deltog min pæd. Leder og dagtilbudsleder, samt en tolk...

Jeg var rigtigt nervøs inden - og har i det hele taget haft det rigtigt skidt siden det skete. Men da vi først var kommet ind (de var blevet placeret ved bordet) og havde sat os begyndte jeg at slappe af. Tror det værste var tanken om at se hende... Vi blev placeret på samme side af bordet, så vi sad: tolk - mor - far - mig - min mand og så sad dtl'er overfor og var rammestyrer og min leder sad for enden.

Moderen startede med at fortælle sin version. Så fortalte jeg min og derefter blev vi på skift spurgt om hvad vi tænkte om det den anden havde fortalt.
Dagtilbudslederen var rigtigt god til at styre og spørge ind osv. Hun fik også 'presset' mor til at fortælle at politiet ikke havde set nogen grund til at gå videre med anklagen mod mig, for hun havde lige fortalt at hun stadig troede jeg havde gjort hendes søn noget!

Næste punkt var så hvad der kunne gøres for at jeg kunne komme tilbage. Og der valgte jeg så at spørge far hvor han stod i det her. Og meget usammenhængende fik han sagt at han nok også mente at der måtte være noget siden drengen havde sagt det!
Det var et eller andet sted hvad jeg håbede han ville sige for så behøvede jeg ikke bruge nogen som helst tid på at tænke over om jeg kunne komme tilbage hvis drengen blev. Det ville jeg absolut ikke kunne!
Der var dtl'er hurtig til at sige at så måtte han jo flyttes! Det var lidt overraskende, men rigtig rart for mig! Jeg ved nemlig at begge ledere gik til mødet med forhåbning om at vi begge kunne blive.

Men det blev hurtigt besluttet at han skulle have sidste dag i dag og så blive passet hjemme indtil der var fundet en anden plads i dagtilbuddet...

Jeg var fattet og fik fortalt og spurgt om det jeg ville, så jeg var rigtigt godt tilfreds med mødet og mig selv! Selvfølgelig er det trist for drengen at han skal flyttes, men der var simpelthen ikke noget grundlag for et fremtidigt samarbejde og ærligt talt var jeg lettet da jeg gik derfra!!!

Og tænk! I morgen kan jeg komme på arbejde igen!!!

Tak fordi du læste med (og undskyld det blev så langt!)

Læste lige din første tråd, er helt chokeret, forfærdelig oplevelse!! Er glad for at høre at mødet gik så godt

Håber alt går godt på jobbet 

Anmeld

26. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Trist for drengen, men godt for dig! Man kan vel håbe, at forældrene lærer af dette i det lange løb. 

Dejligt, at din arbejdsplads har bakket dig fuldstændigt op - det manglede også bare. 

Anmeld

27. februar 2013

jydeinden

DAs mor skriver:

Det er mig der stod bag denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/209000pi1/ordet-er-frit/o verfaldet-og-anklaget.aspx

I går - 18 sygedage efter overfaldet - havde vi konfrontationsmøde med forældrene. Havde min mand med som støtte og ellers deltog min pæd. Leder og dagtilbudsleder, samt en tolk...

Jeg var rigtigt nervøs inden - og har i det hele taget haft det rigtigt skidt siden det skete. Men da vi først var kommet ind (de var blevet placeret ved bordet) og havde sat os begyndte jeg at slappe af. Tror det værste var tanken om at se hende... Vi blev placeret på samme side af bordet, så vi sad: tolk - mor - far - mig - min mand og så sad dtl'er overfor og var rammestyrer og min leder sad for enden.

Moderen startede med at fortælle sin version. Så fortalte jeg min og derefter blev vi på skift spurgt om hvad vi tænkte om det den anden havde fortalt.
Dagtilbudslederen var rigtigt god til at styre og spørge ind osv. Hun fik også 'presset' mor til at fortælle at politiet ikke havde set nogen grund til at gå videre med anklagen mod mig, for hun havde lige fortalt at hun stadig troede jeg havde gjort hendes søn noget!

Næste punkt var så hvad der kunne gøres for at jeg kunne komme tilbage. Og der valgte jeg så at spørge far hvor han stod i det her. Og meget usammenhængende fik han sagt at han nok også mente at der måtte være noget siden drengen havde sagt det!
Det var et eller andet sted hvad jeg håbede han ville sige for så behøvede jeg ikke bruge nogen som helst tid på at tænke over om jeg kunne komme tilbage hvis drengen blev. Det ville jeg absolut ikke kunne!
Der var dtl'er hurtig til at sige at så måtte han jo flyttes! Det var lidt overraskende, men rigtig rart for mig! Jeg ved nemlig at begge ledere gik til mødet med forhåbning om at vi begge kunne blive.

Men det blev hurtigt besluttet at han skulle have sidste dag i dag og så blive passet hjemme indtil der var fundet en anden plads i dagtilbuddet...

Jeg var fattet og fik fortalt og spurgt om det jeg ville, så jeg var rigtigt godt tilfreds med mødet og mig selv! Selvfølgelig er det trist for drengen at han skal flyttes, men der var simpelthen ikke noget grundlag for et fremtidigt samarbejde og ærligt talt var jeg lettet da jeg gik derfra!!!

Og tænk! I morgen kan jeg komme på arbejde igen!!!

Tak fordi du læste med (og undskyld det blev så langt!)

hvad med din anmeldelse af moderen ? hvornår ville du få en afgørelse af den ?

Anmeld

27. februar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Dejlig opdatering! 

Anmeld

27. februar 2013

LinLin

Kofoed. skriver:

Der er noget jeg ikke forstår. påstår forældrene, at du stadig har "berørt" deres søn siden, at hun slog dig? men du har gået hjemme siden overfaldet?

og hvorfor rejser moren? er det pga du gik til politiet, eller er den sag stadig åben?

god arbejdsdag i morgen. Det lyder som nogen gode kollegaer.

De mente jeg havde rørt ham inden hun slog

Hun rejser fordi det hele tiden har været planen... Egentlig skulle hun være rejst d. 22. Men det er så ændret til midt i marts. Hvorfor ved jeg ikke, men det er ikke fordi jeg har anmeldt hende! Jeg fik at vide af politiet at hun godt måtte rejse ud af landet....

Anmeld

27. februar 2013

LinLin

jydeinden skriver:

hvad med din anmeldelse af moderen ? hvornår ville du få en afgørelse af den ?

Jeg ved ikke hvornår jeg hører mere. Jeg fik en anmeldelseskvittering (igen) fredag efter de havde afhørt hende torsdag...

Anmeld

27. februar 2013

LinLin

AnnL skriver:

Læste lige din første tråd, er helt chokeret, forfærdelig oplevelse!! Er glad for at høre at mødet gik så godt

Håber alt går godt på jobbet 

Det har virkeligt været forfærdelig- specielt fordi det kom ud af det blå!

Det har været en ok dag - dejligt at være tilbage! Jeg har dog kun været der fire timer, da jeg stadig er meget træt og mit hoved ikke kunne klare mere i dag!

Anmeld

27. februar 2013

LinLin

Maja84 skriver:

Tror også det er det rigtige så du kan komme videre, og håber ikke en anden skal opleve det du oplevede

Det håber jeg bestemt heller ikke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.