Update på: Overfaldet og anklaget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

LinLin

Loa skriver:

For djævlen da en møg oplevelse!!!

Vi er enige om at hun slog dig???? Så har hun vel forhåbenligt fået en dom for vold? (Eller har jeg misset noget)

Fedt du er tilbage på arbejdet og hvor er det forfærdeligt at nogle mennesker skal opfører sig sådan!

Ja hun slog mig!
Det er anmeldt og hun har været til afhøring i torsdags, men jeg ved ikke hvad der videre skal ske og hvornår...

Jeg er også glad for at være tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Loa

DAs mor skriver:

Ja hun slog mig!
Det er anmeldt og hun har været til afhøring i torsdags, men jeg ved ikke hvad der videre skal ske og hvornår...

Jeg er også glad for at være tilbage

Det var da godt nok grumt og ubehageligt....

Håber virkelig de får noget hjælp/behandling til den familie...

Anmeld

28. februar 2013

LinLin

Loa skriver:

Det var da godt nok grumt og ubehageligt....

Håber virkelig de får noget hjælp/behandling til den familie...

Mor rejser... de var bekymrede for drengen og skulle til at lave underretning på ham, så der skal laves overleveringssamtale ved jeg... Så må den nye institution gå videre!

Anmeld

28. februar 2013

Loa

DAs mor skriver:

Mor rejser... de var bekymrede for drengen og skulle til at lave underretning på ham, så der skal laves overleveringssamtale ved jeg... Så må den nye institution gå videre!

Ej hvor forfærdeligt. Lyder til det bliver skruen uden ende hos den familie der.....

Anmeld

28. februar 2013

Carina:-)

Sikke en oplevelse.

Godt du er på vej ud på den anden side-og skønt at læse hvor god støtte du har i din arbejdsplads 

Anmeld

28. februar 2013

LinLin

Loa skriver:

Ej hvor forfærdeligt. Lyder til det bliver skruen uden ende hos den familie der.....

Han har haft det godt i den tid mor var i sit hjemland, men begyndte at få det skidt da hun kom tilbage hertil i dec. Så det er også i hans og faren interesse at hun rejser hjem igen. Problemet er jo så bare at hun nok kommer tilbage på et tidspunkt....

Anmeld

28. februar 2013

LinLin

Carina:-) skriver:

Sikke en oplevelse.

Godt du er på vej ud på den anden side-og skønt at læse hvor god støtte du har i din arbejdsplads 

Jeg er også rigtigt glad for mit arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.