Update på: Overfaldet og anklaget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

jydeinden

DAs mor skriver:

Jeg ved ikke hvornår jeg hører mere. Jeg fik en anmeldelseskvittering (igen) fredag efter de havde afhørt hende torsdag...

man må da håbe det får en eller anden form for konsekvens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Nemesis

puha dejligt det løste sig for dig. Hvad så med din politianmeldelse..har politiet også lukket den??

Håber du bliver glad for at komme tilbage.

Anmeld

27. februar 2013

LinLin

Nemesis skriver:

puha dejligt det løste sig for dig. Hvad så med din politianmeldelse..har politiet også lukket den??

Håber du bliver glad for at komme tilbage.

Nej... Det skulle være sendt videre i systemet efter hun blev afhørt torsdag, men mere ved jeg ikke.... Men så er der vel nogle andre der skal afgøre om det skal i retten....?

Anmeld

27. februar 2013

Babydrøm

DAs mor skriver:

Det har virkeligt været forfærdelig- specielt fordi det kom ud af det blå!

Det har været en ok dag - dejligt at være tilbage! Jeg har dog kun været der fire timer, da jeg stadig er meget træt og mit hoved ikke kunne klare mere i dag!

Ja må det have været! 

Godt at høre du nød at være tilbage, ja det kræver nok nogle små skridt, men det er jo naturligt. Håber alt kommer til at gå godt 

Anmeld

27. februar 2013

Isabella_mor

fik du nogensinde at vide hvad moren havde troet du havde sagt? eller var det hele det der at hun havde troet du havde taget drengen på numsen?

jeg er glad for at du kan starte på arbejdet igen, det er skod at have det skidt... 

Anmeld

27. februar 2013

LinLin

Isabella_mor skriver:

fik du nogensinde at vide hvad moren havde troet du havde sagt? eller var det hele det der at hun havde troet du havde taget drengen på numsen?

jeg er glad for at du kan starte på arbejdet igen, det er skod at have det skidt... 

Det med at jeg ikke forstod hvad hun sagde, ikke?

Jeg hørte det som "har du oplevet X", men gætter på nu at hun sagde: " har du pillet ved X"
Til mødet sagde hun dog at hun havde sagt "har du gjort X noget"

Jeg er også glad for at være tilbage og har fået rigtigt mange knus og glade "hej Linda!" I dag! Skønt!!!

Anmeld

27. februar 2013

Isabella_mor

DAs mor skriver:

Det med at jeg ikke forstod hvad hun sagde, ikke?

Jeg hørte det som "har du oplevet X", men gætter på nu at hun sagde: " har du pillet ved X"
Til mødet sagde hun dog at hun havde sagt "har du gjort X noget"

Jeg er også glad for at være tilbage og har fået rigtigt mange knus og glade "hej Linda!" I dag! Skønt!!!

jeg havde bare læst at i begge havde misforstået hinanden... 

Anmeld

27. februar 2013

LinLin

Isabella_mor skriver:

jeg havde bare læst at i begge havde misforstået hinanden... 

Tror ikke hun har misforstået noget jeg har sagt.... Ikke hvad jeg ved af i hvert fald

Anmeld

27. februar 2013

Isabella_mor

DAs mor skriver:

Tror ikke hun har misforstået noget jeg har sagt.... Ikke hvad jeg ved af i hvert fald

så er det bare mig der husker forkert.. men det er da godt at det er løst og at du kan komme tilbage til dit arbejde... 

Anmeld

27. februar 2013

Loa

For djævlen da en møg oplevelse!!!

Vi er enige om at hun slog dig???? Så har hun vel forhåbenligt fået en dom for vold? (Eller har jeg misset noget)

Fedt du er tilbage på arbejdet og hvor er det forfærdeligt at nogle mennesker skal opfører sig sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.