Update på: Overfaldet og anklaget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

LinLin

Laulund87 skriver:

Puha kan godt forestille mig at det er hårdt for kroppen sådan noget Godt hun smutter og så kan vi jo håbe på et mirakel der gør at hun ikke kommer tilbage!

Det tror jeg hun gør...
Men nu kommer hun da ikke på mit arbejde!

Wuhu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

LinLin

Maja84 skriver:

Enig

Rigtig god tilbage på arbejdet-dag i morgen, og dejligt der blev fundet en holdbar løsning

Tak jeg er også lettet!

Anmeld

26. februar 2013

Kløver

DAs mor skriver:

Tak jeg er også lettet!

Kan jeg godt forstå og rigtig flot gået at du tog ind og sad i samme lokale som hende

Anmeld

26. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt at der blev fundet en god løsning! Og rigtig god arbejdeslyst! Vh stine

Anmeld

26. februar 2013

LinLin

Maja84 skriver:

Kan jeg godt forstå og rigtig flot gået at du tog ind og sad i samme lokale som hende

Min leder ringede også i dag og sagde at hun syntes jeg havde gjort det rigtigt godt til mødet! Så det var jeg glad for hun også syntes

Jeg var nødt til at møde hende følte jeg. Ellers ville jeg bare gå at tænke på hvordan det ville være at se hende...

Anmeld

26. februar 2013

LinLin

StineW79 skriver:

Dejligt at der blev fundet en god løsning! Og rigtig god arbejdeslyst! Vh stine

Tak

Anmeld

26. februar 2013

LinLin

tarkoflen skriver:

Godt det endte i et godt udfald for dig!

For det andet har da været alt for hårdt!

Ja det har sgu været hårdt! Og nøj hvor er jeg lettet nu

Anmeld

26. februar 2013

Malli

DAs mor skriver:

Ja, det gjorde han... "Hvorfor skulle hans søn ellers sige det?" Som han sagde...

Og tak er sikker på de er lige så glade som jeg er over udfaldet! (Også dem dr havde ham på deres stue- den ene af dem har ringet til mig i dag)

Ja hvorfor skulle hans søn dog ellers sige det! Sikke dog en IDIOT!

Er glad for at du kan komme tilbage, uden at skulle støde ind i dem igen!

Ha en rigtig dejlig arbejdsdag imorgen

Anmeld

26. februar 2013

Monski

DAs mor skriver:

Det er mig der stod bag denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/209000pi1/ordet-er-frit/o verfaldet-og-anklaget.aspx

I går - 18 sygedage efter overfaldet - havde vi konfrontationsmøde med forældrene. Havde min mand med som støtte og ellers deltog min pæd. Leder og dagtilbudsleder, samt en tolk...

Jeg var rigtigt nervøs inden - og har i det hele taget haft det rigtigt skidt siden det skete. Men da vi først var kommet ind (de var blevet placeret ved bordet) og havde sat os begyndte jeg at slappe af. Tror det værste var tanken om at se hende... Vi blev placeret på samme side af bordet, så vi sad: tolk - mor - far - mig - min mand og så sad dtl'er overfor og var rammestyrer og min leder sad for enden.

Moderen startede med at fortælle sin version. Så fortalte jeg min og derefter blev vi på skift spurgt om hvad vi tænkte om det den anden havde fortalt.
Dagtilbudslederen var rigtigt god til at styre og spørge ind osv. Hun fik også 'presset' mor til at fortælle at politiet ikke havde set nogen grund til at gå videre med anklagen mod mig, for hun havde lige fortalt at hun stadig troede jeg havde gjort hendes søn noget!

Næste punkt var så hvad der kunne gøres for at jeg kunne komme tilbage. Og der valgte jeg så at spørge far hvor han stod i det her. Og meget usammenhængende fik han sagt at han nok også mente at der måtte være noget siden drengen havde sagt det!
Det var et eller andet sted hvad jeg håbede han ville sige for så behøvede jeg ikke bruge nogen som helst tid på at tænke over om jeg kunne komme tilbage hvis drengen blev. Det ville jeg absolut ikke kunne!
Der var dtl'er hurtig til at sige at så måtte han jo flyttes! Det var lidt overraskende, men rigtig rart for mig! Jeg ved nemlig at begge ledere gik til mødet med forhåbning om at vi begge kunne blive.

Men det blev hurtigt besluttet at han skulle have sidste dag i dag og så blive passet hjemme indtil der var fundet en anden plads i dagtilbuddet...

Jeg var fattet og fik fortalt og spurgt om det jeg ville, så jeg var rigtigt godt tilfreds med mødet og mig selv! Selvfølgelig er det trist for drengen at han skal flyttes, men der var simpelthen ikke noget grundlag for et fremtidigt samarbejde og ærligt talt var jeg lettet da jeg gik derfra!!!

Og tænk! I morgen kan jeg komme på arbejde igen!!!

Tak fordi du læste med (og undskyld det blev så langt!)

Hvor er jeg bare glad for at hører at det hele gik i orden
Har virkelig tænkt meget over din historie siden jeg læste den. Det er jo en helt ufattelig anklage at få som kunne få alvorlige konsekvenser (tænk hvis du var en mand!!)

Kæmpe

Anmeld

26. februar 2013

Kofoed.

Der er noget jeg ikke forstår. påstår forældrene, at du stadig har "berørt" deres søn siden, at hun slog dig? men du har gået hjemme siden overfaldet?

og hvorfor rejser moren? er det pga du gik til politiet, eller er den sag stadig åben?

god arbejdsdag i morgen. Det lyder som nogen gode kollegaer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.