20+0 og Laura skal ha en.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

L&V

B&J skriver:

Nej nej nej nej, du må ikke tage det på den måde jeg kan grine at det nu jeg har været alt for stor og sådan var jeg jo den gang, men om så jeg blev gravid nu ja så er der jo noget flæsk inu for det får man da

Nå det var godt ville bare ik gøre dig ked af det Sejt er det i hvert fald at de kan (selv med fejl)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

B&J

Månsson skriver:

Nå det var godt ville bare ik gøre dig ked af det Sejt er det i hvert fald at de kan (selv med fejl)

Jaaaaa iær når de står der og trykker, ej jeg var skisme mere stolt af den måde min jord mor fandt daniel hjerte lyd det var bare med det samme hele tiden også selv om jeg var så stor, de ander bøvlede lidt med det hihihihi, men hvor jeg glæder mig til når jeg skal være gravid igen fordi så er det jo en helt ny krop

Anmeld

21. februar 2013

Hailiesmom11

Månsson skriver:

Kunne være hygligt med nogen i området man kunne lære at kende.. kender nemlig ikke rigtig nogen

Anmeld

21. februar 2013

MariaKyedDK

Månsson skriver:

Ja vi har været til scanning idag og der gemte sig den fineste lille tykke dreng. Så Laura skal ha en fin lillebror til sommer. Han var meget aktiv og lagde allerede over kurve så han minder godt om sin søster

Dejligt stort tillykke

jeg skal os til skanning i uge 20+0 , og glæder mig helt sindsygt til at se hvad der gemmer sig derinde

Anmeld

21. februar 2013

L&V

B&J skriver:

Jaaaaa iær når de står der og trykker, ej jeg var skisme mere stolt af den måde min jord mor fandt daniel hjerte lyd det var bare med det samme hele tiden også selv om jeg var så stor, de ander bøvlede lidt med det hihihihi, men hvor jeg glæder mig til når jeg skal være gravid igen fordi så er det jo en helt ny krop

Ha ha det tager så altid en evighed ved mig, han er en sprælle basse.. Har du så fået fjernet hud eller må man ik det før man er færdig med at få børn?

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Hailiesmom11 skriver:

Kunne være hygligt med nogen i området man kunne lære at kende.. kender nemlig ikke rigtig nogen

Er i tilflyttere?

Anmeld

21. februar 2013

Tulle28

Nææ hvor skønt, stort tillykke

Anmeld

21. februar 2013

L&V

MariaKyedDK skriver:

Dejligt stort tillykke

jeg skal os til skanning i uge 20+0 , og glæder mig helt sindsygt til at se hvad der gemmer sig derinde

Tak.. Ih det bliver da os spændende.. Har i en fornemmelse?

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Tulle28 skriver:

Nææ hvor skønt, stort tillykke

Tusinde tak

Anmeld

21. februar 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Månsson skriver:

Ja vi har været til scanning idag og der gemte sig den fineste lille tykke dreng. Så Laura skal ha en fin lillebror til sommer. Han var meget aktiv og lagde allerede over kurve så han minder godt om sin søster

Stort tillykke med lillebror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.