20+0 og Laura skal ha en.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

L&V

Hailiesmom11 skriver:

Jeg har boet i området i 3 år.. men meget af tiden har vi boet helt ude på landet og jeg har været på barsel... kommer oprindeligt fra Silkeborg så ja tilflytter kan man godt kalde mig

Nå oki det er jo heller ikke så længe. Jeg er bare født og opvokset her så ja her kommer jeg nok ik fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

B&J

Månsson skriver:

Det er nemlig bare ta fat Årh så kan jeg godt forstå du venter..

nemlig, og jeg har jo huden til en god stor mave så jeg får jo ingen mærker af det så og det er jo fantastisk

Anmeld

21. februar 2013

L&V

B&J skriver:

nemlig, og jeg har jo huden til en god stor mave så jeg får jo ingen mærker af det så og det er jo fantastisk

Man ska nemlig se på det positive Har i planer om en nr 2?

Anmeld

21. februar 2013

Nadia&Daniel

Månsson skriver:

Ja vi har været til scanning idag og der gemte sig den fineste lille tykke dreng. Så Laura skal ha en fin lillebror til sommer. Han var meget aktiv og lagde allerede over kurve så han minder godt om sin søster

Vidste jeg at du var gravid?? tror altså det er gået min næse forbi

STORT TILLYKKE MED BETTEBROR i maven

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Nadia&Daniel skriver:

Vidste jeg at du var gravid?? tror altså det er gået min næse forbi

STORT TILLYKKE MED BETTEBROR i maven

Det er bare sådan noget "hemmeligheds" noget jeg kan
Og tusinde tak

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Månsson skriver:

Man ska nemlig se på det positive Har i planer om en nr 2?

ja når jeg får job ahahaahahah ej, vi planer om det måske om 1-3år ja der imellem ingen ting lige nu, jeg vil stadig håbe jeg kan få et job

Anmeld

21. februar 2013

L&V

B&J skriver:

ja når jeg får job ahahaahahah ej, vi planer om det måske om 1-3år ja der imellem ingen ting lige nu, jeg vil stadig håbe jeg kan få et job

Det kan jeg godt forstå, trygheden i et job er nu rar når man har børn

Anmeld

21. februar 2013

Hailiesmom11

Månsson skriver:

Nå oki det er jo heller ikke så længe. Jeg er bare født og opvokset her så ja her kommer jeg nok ik fra

Min mand er også født og opvokset her også..
Men det kunne måske være du kunne tænke dig at mødes engang når vi går på barsel

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Månsson skriver:

Det kan jeg godt forstå, trygheden i et job er nu rar når man har børn

Nemlig, også vil jeg jo gerne have de kan få hver deres værelse hvis vi skulle have en mere så der skal ny lejlighed til også så... men ja jeg håber en dag jobbet kommer med det jeg søger også kan baby komme når tiden er klar

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Hailiesmom11 skriver:

Min mand er også født og opvokset her også..
Men det kunne måske være du kunne tænke dig at mødes engang når vi går på barsel

Det er slet ikke utænkeligt, det er altid rart at være sammen med andre i samme "situation" Vi har os snakket om et møde i viborg her i sommer hvis det var noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.